Heb die ook gekocht. Als je hulp nodig hebt met online trophies moet je het maar laten weten.M-power wrote: Ik ben de enige in mijn friendlist met dit spel, ook de eerste keer dat dit gebeurd:p
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
17Heb je een metal case?coolgamer wrote:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
18
Pre orders:
Bij Dixons met een €20,- kortingscode (€44,99 voor betaald)
Bij Dixons met een €20,- kortingscode (€44,99 voor betaald)
19Nee geen caseCaptain Witwicky wrote:Heb je een metal case?coolgamer wrote:
20Heb jij een metal case?Marty wrote:
Was er te weinig voorraad of was dat niet bij je bestelling?coolgamer wrote:Nee geen case
21Ja kreeg die zelfs een dag eerder geleverd dan de game zelfCaptain Witwicky wrote:Heb jij een metal case?Marty wrote:
weer een (pre)aankoop:
22Ha, raar. Ik kreeg eerst bericht dat ik geen exemplaar zou hebben, en dit weekend kreeg ik bericht dat ik hem wel kreeg. Moet hem nog gaan halen. Bij mij dus later geleverd.Marty wrote:Ja kreeg die zelfs een dag eerder geleverd dan de game zelfCaptain Witwicky wrote:Heb jij een metal case?Marty wrote:
23
Ja lacht maar. Invizimals was maar 3 euro en de cover zag er cute uit zo ik dacht, why not. In het slechtste geval kan ik dat nog aan m'n nichtje geven moest het echt te kiddy blijken. xD
24Waar heb je invizimals gevonden? Easy platElexus wrote: Ja lacht maar. Invizimals was maar 3 euro en de cover zag er cute uit zo ik dacht, why not. In het slechtste geval kan ik dat nog aan m'n nichtje geven moest het echt te kiddy blijken. xD
25Fnac in Gent.dividedx11 wrote:Waar heb je invizimals gevonden? Easy platElexus wrote: Ja lacht maar. Invizimals was maar 3 euro en de cover zag er cute uit zo ik dacht, why not. In het slechtste geval kan ik dat nog aan m'n nichtje geven moest het echt te kiddy blijken. xD
26wrm zouden we moeten lachen met het feit dat je invizimals koopt?Elexus wrote: Ja lacht maar. Invizimals was maar 3 euro en de cover zag er cute uit zo ik dacht, why not. In het slechtste geval kan ik dat nog aan m'n nichtje geven moest het echt te kiddy blijken. xD
die spellekes kunnen tussendoor toch es leuk zen om te ontspannen tss al die geweldadige spellen heen
27Nooit gedacht dat ik daar ooit ook maar iets van goedkope prijzen zou horenElexus wrote:Fnac in Gent.
28Tegen dat ik daar ooit geraak...met0t0 wrote:Nooit gedacht dat ik daar ooit ook maar iets van goedkope prijzen zou horenElexus wrote:Fnac in Gent.
30Ja ik ga het toch niet voor u gaan halen ook zenne, sorry.dividedx11 wrote:Tegen dat ik daar ooit geraak...met0t0 wrote:Nooit gedacht dat ik daar ooit ook maar iets van goedkope prijzen zou horenElexus wrote:Fnac in Gent.