Re: Wat speel je op dit moment?
556Na het halen van platinum voor alle Soulsborne games eindelijk weer tijd om verder te gaan met The Witcher 3.
En vind je het wat? Vind de eerste persoonlijk niet zo leuk.Gamefreak wrote:begonnen met Dead Island Riptide ....
tot nu toe ca va, de eerste vond ik ook niet wauwitsjustme wrote:En vind je het wat? Vind de eerste persoonlijk niet zo leuk.Gamefreak wrote:begonnen met Dead Island Riptide ....
Just cause 2 ben ik aan begonnen. Gave game!
idd, zeer ongewaardeerde gamebillie91 wrote:Ben nu weer bezig met From Dust. Het is een kleine game van Ubisoft uit 2011, maar ik blijf me verbazen dat hier nooit een vervolg op is gekomen.
Wel heel erg makkelijk om op deze manier te winnen in de multiplayer...daviduvel wrote:De laatste twee weken ben ik vooral een pc gamer geworden (don't shoot me ). Ik speel Verdun, Mount & Blade warband en Star Wars Knights of The Old Republic
Schande, al die PC-spelersToon8 wrote:Tussen de examens door speel ik wat rome total war 2: wrath of sparta campaign. Ik speel trouwens evenveel op mijn pc als op mijn ps, en ben nog niet neergeschoten geweest
Wat vond je van Valiant Hearts?Sanity penguin wrote:Schande, al die PC-spelersToon8 wrote:Tussen de examens door speel ik wat rome total war 2: wrath of sparta campaign. Ik speel trouwens evenveel op mijn pc als op mijn ps, en ben nog niet neergeschoten geweest
Net Valiant Hearts uitgespeeld, maar heb nog wat dingen te verzamelen vooraleer ik het kan afronden.
Ik kan de game alleen maar aanraden. Het verhaal en de gevoelens zitten helemaal goed.Mr.Wolf wrote:Wat vond je van Valiant Hearts?Sanity penguin wrote:Schande, al die PC-spelersToon8 wrote:Tussen de examens door speel ik wat rome total war 2: wrath of sparta campaign. Ik speel trouwens evenveel op mijn pc als op mijn ps, en ben nog niet neergeschoten geweest
Net Valiant Hearts uitgespeeld, maar heb nog wat dingen te verzamelen vooraleer ik het kan afronden.