Re: Ratchet & Clank (PS4)

47
billie91 wrote:In Frankrijk komt de game uit op 15 april. De reden daarvoor is niet bekend.
Misschien hebben ze bij Sony ontdekt dat Fransen er gemiddeld 5 dagen langer over doen om games uit te spelen en willen ze zo proberen de Fransen te laten voelen dat ze even goed zijn in gamen als de rest van Europa.

48
BozeGozerXrd wrote:
billie91 wrote:In Frankrijk komt de game uit op 15 april. De reden daarvoor is niet bekend.
Misschien hebben ze bij Sony ontdekt dat Fransen er gemiddeld 5 dagen langer over doen om games uit te spelen en willen ze zo proberen de Fransen te laten voelen dat ze even goed zijn in gamen als de rest van Europa.
^^

52
RoyVdW wrote:Geweldig nieuws. Dus de gametitel gaat gwn R&C zijn? Hopelijk is het dan niet gwn een remaster van de classic HD versie op PS3. Maar eerlijk gezegd zou ik dat zelfs niet erg vinden.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Inderdaad, zoals shampi zegt is het een remake van de eerste game met enkele nieuwe verhaallijnen, personagen, ... Maar is dus wel vanaf scratch opnieuw gemaakt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

54
RoyVdW wrote:Ja ik kan wel lezen, maar ik wist niet zeker of het totaal vernieuwend zou worden. De remasters zijn uitgeput, nu beginnen ze aan de remakes. Goed dus in dit geval :cool:
Nee, hoor. Het is goed mogelijk dat ze alsnog met PS4 remasters van de PS3 games komen. :p

56
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Ja ik kan wel lezen, maar ik wist niet zeker of het totaal vernieuwend zou worden. De remasters zijn uitgeput, nu beginnen ze aan de remakes. Goed dus in dit geval :cool:
Nee, hoor. Het is goed mogelijk dat ze alsnog met PS4 remasters van de PS3 games komen. :p
zou best kunnen Gozer, dat zijn toch al behoorlijk wat games intussen :idea: