Wel ja, blonde is bij mijn weten gewoon Frans voor blond, niet?Sora_Lizard wrote:Geweldig ShAmPi!
Kastaar klinkt idd beter en Blonde heeft zeker ook wel wat!
Re: 'It's all about the drinks'-topic
557Kijkijk mijn ma werkt daarmet0t0 wrote:Gisteren een heel lekker lokaal bier gedronken
Het is eigenlijk bedoeld om bij kaas van het Hinkelspel (Gentse kaasmakerij) te gaan, maar de kaas zal ik er bij een volgende proefbeurt wel bijhalen
558Hoe heet ze? Dan doen we haar de groetenTjeefkeuh wrote:Kijkijk mijn ma werkt daarmet0t0 wrote:Gisteren een heel lekker lokaal bier gedronken
Het is eigenlijk bedoeld om bij kaas van het Hinkelspel (Gentse kaasmakerij) te gaan, maar de kaas zal ik er bij een volgende proefbeurt wel bijhalen
559Ik denk niet dat ze er veel zou van begrijpenW.O.L.F. wrote:Hoe heet ze? Dan doen we haar de groeten
561Amai die kende ik niet. Wie dat op drinkt zal wel goed zat zijn p:Ligeiro wrote:ier se
67,5 %
564..t is gedistilleerd!
Maximaal haalbare percentage dat bereikt kan worden met natuurlijke gisting is ca. 15%.
Maximaal haalbare percentage dat bereikt kan worden met natuurlijke gisting is ca. 15%.
565Ik heb mij vandaag weer laten gaan en heb veel soorten kerstbier gekocht (30 Euro aan losse flesjes uitgegeven). Nu ben ik het kerstbier van sint bernardus aan het drinken. Een echte aanrader, amai.
566Wel ik heb in de klas gezeten met iemand wiens moeder daar heeft gewerkt of nog steeds werkt (ik ga niet regelmatig genoeg om zeker te zijn), dus nu begin ik te twijfelen wie jij bent...Tjeefkeuh wrote:Ik denk niet dat ze er veel zou van begrijpenW.O.L.F. wrote:Hoe heet ze? Dan doen we haar de groeten
567Dat kerstbier ga ik binnenkort ook eens drinkengamerke1992 wrote:Ik heb mij vandaag weer laten gaan en heb veel soorten kerstbier gekocht (30 Euro aan losse flesjes uitgegeven). Nu ben ik het kerstbier van sint bernardus aan het drinken. Een echte aanrader, amai.
Vanavond is het de beurt aan een Abbaye des Rocs-bier, deze keer het amberbier
569Ik hou de laatste 2 dagen groene-thee dagen, ik heb groene thee met rozen en munt; nacht (bloemig); pink lady; appel-kweepeer; Yasmijn; munt; vanille; mango-lechy en winteravond
570Geen idee welke thee ik onlangs bij u heb gedronken? Munt met honing? Dat is iets dat ik wel nog lust, maar voor de rest niet zoveel theeW.O.L.F. wrote:Ik hou de laatste 2 dagen groene-thee dagen, ik heb groene thee met rozen en munt; nacht (bloemig); pink lady; appel-kweepeer; Yasmijn; munt; vanille; mango-lechy en winteravond
Gisteren dit bier gedronken:
Het wordt als een IPA beschouwd door de brouwer, maar daar heb ik toch bijzonder weinig van gemerkt. IPA of niet, ik vond het wel een heel lekker bier!
W.O.L.F. heeft deze gedronken: