Digimon Story - Cyber Sleuth

1
Image
Release: 5 februari 2016

Cyber Sleuth speelt zich af in de nabije toekomst, waar het verschil tussen de echte en digitale wereld nog moeilijk te onderscheiden is en inloggen in cyberspace een onderdeel vormt van het dagelijkse leven. Een onschuldige online chat verandert echter het leven van een tiener, wanneer hij online een mysterieuze hacker ontmoet, wat zal leiden tot het digi-avontuur van zijn leven! Scan, train en digivolve je Digimon partners in Digimon Story - Cyber Sleuth om naast je te vechten tegen een groep criminele hackers.
Image

Re: Digimon Story - Cyber Sleuth

2
Ik heb indertijd nog Digimon World gespeeld op de PS1. Dat was echt een leuke game die veel uitdagender was dan de Pokémon games. Leuk was ook dat de interactie met mensen zo minimaal was als maar kon zijn.

Het verhaal van deze nieuwe game spreekt me voorlopig niet zozeer aan. We zullen wel zien! :)
Image

4
Ik heb deze game net gekocht, en ik heb er zoveel plezier mee! Echt niet normaal. Als je Digimon World 3 op de PlayStation 3 hebt gespeeld en het tof vond, is dit de ideale game om die goeie herinneringen in een nieuw jasje te herbeleven :p De Digimons zien er ook geweldig uit.

5
Sjazie wrote:Ik heb deze game net gekocht, en ik heb er zoveel plezier mee! Echt niet normaal. Als je Digimon World 3 op de PlayStation 3 hebt gespeeld en het tof vond, is dit de ideale game om die goeie herinneringen in een nieuw jasje te herbeleven :p De Digimons zien er ook geweldig uit.
Is deze game ook wat als je nooit eerder een Digimon game hebt gespeeld en/of de serie hebt gevolgd? Het concept lijkt me wel wat maarja, ik ben nog van de Pokémontijd. :p
Image

6
Elexus wrote:
Sjazie wrote:Ik heb deze game net gekocht, en ik heb er zoveel plezier mee! Echt niet normaal. Als je Digimon World 3 op de PlayStation 3 hebt gespeeld en het tof vond, is dit de ideale game om die goeie herinneringen in een nieuw jasje te herbeleven :p De Digimons zien er ook geweldig uit.
Is deze game ook wat als je nooit eerder een Digimon game hebt gespeeld en/of de serie hebt gevolgd? Het concept lijkt me wel wat maarja, ik ben nog van de Pokémontijd. :p
Ja, ik vind van wel :p Alleen weet ik zeker dat de nostalgiefactor bij mij ook een rol speelt xD Al kan ik je objectief zeggen dat veel Digimons er dan weer cooler uitzien dan Pokémon, dus als dat je wat uitmaakt, is dit ook een goeie. En als je de Pokémongames kan waarderen, dan dit denk ik ook. Pokémon on speed xD So to speak, hahaha.

7
Sjazie wrote:
Elexus wrote:
Ja, ik vind van wel :p Alleen weet ik zeker dat de nostalgiefactor bij mij ook een rol speelt xD Al kan ik je objectief zeggen dat veel Digimons er dan weer cooler uitzien dan Pokémon, dus als dat je wat uitmaakt, is dit ook een goeie. En als je de Pokémongames kan waarderen, dan dit denk ik ook. Pokémon on speed xD So to speak, hahaha.
Hmm, klinkt wel interessant. Ik hou deze in het oog. Misschien vind ik wel eens een leuke deal. ;)
Image