Re: Quick News Topic

607
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik dacht echt aan 300 euro ofzo. 800 gaat er eigenlijk wel een beetje over voor mij
Voor mij ook. 800 euro zijn 2 PS4's...
Het gaat niet over de ps vr he.
Die kan nog altijd goedkoper zijn.
Of duurder...
Image

610
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik dacht echt aan 300 euro ofzo. 800 gaat er eigenlijk wel een beetje over voor mij
Voor mij ook. 800 euro zijn 2 PS4's...
Het gaat niet over de ps vr he.
Die kan nog altijd goedkoper zijn.
Of duurder...
Nee, die zal zeker goedkoper zijn want bij de Rift zit tal van onzinnige extra's als bijvoorbeeld een Xbone controller waar niemand om gevraagd heeft. De Rift zou zonder al die extra's zo'n 450 euro kosten(zonder verzendkosten en belastingen) en het wordt verkocht aan/rond de kostprijs. De PSVR wordt als gaminghardware waarschijnlijk voor iets onder de kostprijs verkocht en gewoon in je lokale winkel, dus geen extreme extra kosten zoals bij de Rift.

614
Gamefreak wrote:gozers van Sony geven één dag Plus kadoo voor die dag dat PSN effe down was

http://www.psx-sense.nl/221701/sony-gee ... an-laatst/
Tjah, wat meer kan je ook verwachten voor een paar uurtjes downtime. Daarvoor kunnen ze moeilijk een AAA-title voor in de plaats geven. Wel weinig nut voor de "vaste klanten" die telkens hun abo verlengen.
En ze hadden het best automatisch laten gebeuren, ipv te moeten innen via een voucher. Beetje een rompslomp vind ik persoonlijk :D
Image

615
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:gozers van Sony geven één dag Plus kadoo voor die dag dat PSN effe down was

http://www.psx-sense.nl/221701/sony-gee ... an-laatst/
Tjah, wat meer kan je ook verwachten voor een paar uurtjes downtime. Daarvoor kunnen ze moeilijk een AAA-title voor in de plaats geven. Wel weinig nut voor de "vaste klanten" die telkens hun abo verlengen.
En ze hadden het best automatisch laten gebeuren, ipv te moeten innen via een voucher. Beetje een rompslomp vind ik persoonlijk :D
Mocht inderdaad wel automatische gebeuren :(
Image