DayZ

1
Het is zover, DayZ for Playstation 4!

Trailer:

Last edited by dividedx11 on 24 Feb 2015 16:58, edited 1 time in total.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: DayZ

3
ShAmPi wrote:Danku voor de vele informatie :p
Awel, geloof het of niet, ik vond ook dat er erg weinig informatie in stond en daarom ga ik na dat ik al mijn eigen game topics heb aangemaakt ze es goed voorzien van updates ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

4
Ik heb hem voor op de pc, maar ik vind er weinig aan. Vrienden hebben me er ook een beetje toe gedwongen om het te kopen. Ik ga het denk niet weer kopen voor de ps4 ;)
Image

5
Dit is ook weer zo'n fenomeen dat veel aandacht krijgt, maar waar ik nog totaal niks over ken :p
Waarschijnlijk omdat ik niet game op mijn laptop, dus misschien neemt mijn interesse toe als hij er op PS4 is. Al heb ik het de laatste jaren ook niet meer zo op multiplayergames :|

6
Al veel gameplay gezien via streams en het ziet er me wel een toffe game uit.

Alleen denk ik dat het nog eeuwen gaat duren tegen dat deze game deftig genoeg is om op console te verschijnen.
Image

7
Elexus wrote:Al veel gameplay gezien via streams en het ziet er me wel een toffe game uit.

Alleen denk ik dat het nog eeuwen gaat duren tegen dat deze game deftig genoeg is om op console te verschijnen.
Ze zeggen ook dat dayz pas helemaal klaar zal zijn in 2016 voor de pc, dus uit de early acces
Image

8
minermb wrote:
Elexus wrote:Al veel gameplay gezien via streams en het ziet er me wel een toffe game uit.

Ze zeggen ook dat dayz pas helemaal klaar zal zijn in 2016 voor de pc, dus uit de early acces
Ja amai, en nu al aangekondigd voor PS4? Dat zal nog wel even wachten worden dus :O

10
Da_SoldierBE wrote:nou der is een andere game die er op lijkt en ontwikkeld door sony zelf dacht ik
H1Z1 indeed, maar die heeft ook nog wel een weg af te leggen vooraleer die op console zal verschijnen. :)
Image