Lol, ja die botzone helpt wel maar het wordt erg repetitief na een tijd... Echte online matches is nog het leukst, maar duurt ook langer...Kolm wrote:Even hier verder over killzone
Eigenlijk heb ik nog niet zo superveel gedaan in de game... Ben wel op veteran begonnen zag ik daarnet
Ik ga eerst de mp-trophies verder doen. Kan ik ook terug een beetje in de game komen want ik heb er behoorlijk moeite mee na wolfenstein. Het is toch weer net ff anders. Viel me ook op dat de vijanden in botzone erg variabel zijn... Neem ik bronze-vijanden, de ene keer win ik ruimschoots en de andere keer zijn het de vijanden die head/oneshot kills halen alsof ze de grootste pro zijn... Ik ga dus nu gewoon elke avond een paar botzone games spelen tot ik de trophy haal. Aan het aantal wins kan ik wel zien als ik bijna aan de 100 ben want de trophy popt niet in een botzone game, enkel in een echte online game. Nog een 80-tal te gaan...
Voor de rest is de game op Veteran echt niet zo moeilijk. Alleen de contracts en de 10.000 kills nemen het meeste tijd in beslag. Ik heb het dan ook in verschillende stukken moeten doen, want het verveelde mij enorm. Maar eens je je er wat op focused en die objectives gehaald worden is het wel leuk.