Mr.Wolf wrote:RoyVdW wrote:Alleen nog Zeus verslaan en dan GoWIII uit. Ben gelijk op titan mode begonnen. Die eindbaas is echt aartsmoeilijk
Ik vond precies Hades al redelijk moeilijk op het normale niveau...
Ja maar je moet gwn de moves beheersen en weten wnr je welke combo kan doen. Niet button-mashen.
Ik wist al wat er ging komen en ben de game gewoon. Heb alle GoW plats ook deze op PS3. Heb op één dag de game tot Zeus gespeeld op titan. Dacht eerst dat die op normaal stond want het ging me wat makkelijk ook dat labyrinth maar 1 keer doodgegaan. Enkel nu laatste battle vraagt hij veel of ik op makkelijk wil verder gaan omdat ik veel sterf.
Er bestaat een glitch waardoor je titan mode kan uitspelen met infinite health en zo de plat kunt halen, maar ik wil het legit doen. Voor de laatste gevecht met die driekoppige hond is ook een tactiek. Altijd langs achter aanvallen met die fists tot hij dood is en die bol boven zijn hoofd verschijnt voor de finisher. Als je eerst die satyrs aanvalt dan spawnen er 3 meer en dan is dat stuk haast onmogelijk op normaal, laat staan op titan en ik zwijg over chaos daar begin ik niet aan.