Lol!Toon8 wrote:Nog altijd niks gehad Als compensatie voor het lange wachten wil ik nog een extra dag
Re: PlayStation Plus
677Nog steeds niets trouwens, zijn er nog mensen die hun code nog niet gekregen hebben?
678Ik heb ook niks gekregen, maar misschien omdat mijn abo die dag verlopen wasToon8 wrote:Nog steeds niets trouwens, zijn er nog mensen die hun code nog niet gekregen hebben?
681Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
682Zou inderdaad kunnen gebeuren, omdat die op de eerste dinsdag van de maand uitkomt. Maar we zullen moeten wachten op de echte aankondigingMr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
Het is wel een leuke game, ik heb hem op steam een aantal uren gespeeld en het is erg vermakelijk.
683Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
684Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeldNTGSruler wrote:Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
Verder ben ik zééér tevreden met ps+
685Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necrodancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
686Voor PS3 hadden we toch wel deftige games hé deze maand. MoH en Dragon's Age.gamerke1992 wrote:Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeldNTGSruler wrote:Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.Mr.Wolf wrote:Veel mensen denken dat we volgende maand Crypt Of The Necromancer gaan krijgen. Geen idee of het echt zo gaat zijn of niet.
South Park zou wel nice zijn. Voor PS4 mogen ze wel eens launch game geven. Knack bijvoorbeeld. Dat zou toch wel eens moeten kunnen nu é.
687Dat is wel waarNTGSruler wrote:Voor PS3 hadden we toch wel deftige games hé deze maand. MoH en Dragon's Age.gamerke1992 wrote:Voor de ps3 mogen ze wel nog eens een deftige game geven. Daar zou toch keuze genoeg moeten zijn denk ik dan. South park the stick of truth bijvoorbeeldNTGSruler wrote:
Heb ik ook ergens gelezen. Hopelijk weer niet teveel Indie shit deze maand.
South Park zou wel nice zijn. Voor PS4 mogen ze wel eens launch game geven. Knack bijvoorbeeld. Dat zou toch wel eens moeten kunnen nu é.
Last edited by Kolm on 23 Jan 2016 11:37, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Reason: Fixed quote
689Graag link erbij, zodat wij het ook kunnen lezenMr.Wolf wrote:Er wordt gezegd dat er volgende maand geen AAA game gegeven gaat worden
690https://www.christiantoday.com/article/ ... /77296.htm
Ik weet nu wel niet of het te vertrouwen valt
Ik weet nu wel niet of het te vertrouwen valt