http://www.bartsmit.com/nl-be/bsbe/ps4- ... f%20mordor
Ik heb al 1 besteld ondertussen
Damn en ik ging vanaf volgende week niets meer uitgevendaviduvel wrote:Used Sale in Game Mania. 3 halen 2 betalen.
Dit telt niet voor PS4 en Xbox One games
koop het dan nog deze weekdividedx11 wrote:Damn en ik ging vanaf volgende week niets meer uitgevendaviduvel wrote:Used Sale in Game Mania. 3 halen 2 betalen.
you smartassGamefreak wrote:koop het dan nog deze weekdividedx11 wrote:Damn en ik ging vanaf volgende week niets meer uitgevendaviduvel wrote:Used Sale in Game Mania. 3 halen 2 betalen.
Is dit nog steeds en ook voor PS4? Anders morgen eens langsgaan. En daarbij dit topic is goed, maar alles wat in de winkel staat afgeprijsd wil ik er nog niet aan geven. Internet tweedehands blijft goedkoper zelfs met die 2+1 acties als je lang genoeg zoekt.Marty wrote:Media Markt heeft op moment weer een 3=2 actie op dvd's, blurays en games
Het klinkt mss raar, maar als Marty iets over Media Markt plaatst, is het vaak alleen van toepassing in Nederland. In de Belgische mediamarkt gebeurt zoiets bijna niet. Ze hebben zelfs verschillende websites.RoyVdW wrote:Is dit nog steeds en ook voor PS4? Anders morgen eens langsgaan. En daarbij dit topic is goed, maar alles wat in de winkel staat afgeprijsd wil ik er nog niet aan geven. Internet tweedehands blijft goedkoper zelfs met die 2+1 acties als je lang genoeg zoekt.Marty wrote:Media Markt heeft op moment weer een 3=2 actie op dvd's, blurays en games
Het zal ook wel te maken hebben met de verschillende regels van de landen omtrent kortingen en solden. Vb de soldenmaand en de sperweek die eraan vooraf gaat kennen ze niet in nederland.RoyVdW wrote:Games zijn in NL ook duurder heb ik de indruk? Vreemd dat MM dat hier niet doet. Hebben ze dan een aparte directie die beslissingen neemt ofzo qua afprijzingen/promoties/solden?