Re: Het afdwaaltopic

376
Ligeiro wrote:veel van wat er in die afbeeldingen staat zal niet gebeuren, want 1: ik ben rechtshandig, en de hechtingen zijn aan mijn linkerhand. en 2: in mijn rechterarm heb ik een tetanus spuit gekregen, waardoor die arm nu beurs is
Verdorie, dubbele pech :p
Image

Re: Het afdwaaltopic

383
Colossus wrote:" Tot slot: op zondag 17 januari om 18u00 worden de polls en topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari zullen de uitslagen bekend worden gemaakt."

Ik denk dat het januari 2017 word bedoeld :-" :evil:
LOL! Je hebt volkomen gelijk en ik was al aan het wachten op de eerste die zich hierover zou melden. :relief:
De stemmen zijn geteld en de uitslagen zijn bekend (bij ons), maar we zijn nog aan het overleggen met de jury.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

384
Ligeiro wrote:veel van wat er in die afbeeldingen staat zal niet gebeuren, want 1: ik ben rechtshandig, en de hechtingen zijn aan mijn linkerhand. en 2: in mijn rechterarm heb ik een tetanus spuit gekregen, waardoor die arm nu beurs is
Ik stel u voor van "The Stranger" in combinatie met masturbatie eens op te zoeken ;)
Image

Re: Het afdwaaltopic

385
ShAmPi wrote:
Ligeiro wrote:veel van wat er in die afbeeldingen staat zal niet gebeuren, want 1: ik ben rechtshandig, en de hechtingen zijn aan mijn linkerhand. en 2: in mijn rechterarm heb ik een tetanus spuit gekregen, waardoor die arm nu beurs is
Ik stel u voor van "The Stranger" in combinatie met masturbatie eens op te zoeken ;)
Ik weet wat de vreemdeling is :p maar zoals ik dus al zei, ik kan beide armen daarvoor niet gebruiken op dit moment, no matter hoe lang ik op mijn hand ga zitten :p

Re: Het afdwaaltopic

387
Ja dus colos ik dacht dat je een beetje boos was wegens de intonatie en de apparte nee zin. Oké het gaat goed alleen soms klein beetje duizelig he het is nu dag 36 en het gaat goed.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het afdwaaltopic

388
paveman wrote:Waar rijd jij dan zoal in NL Kolm? Hier kan ook lang niet iedereen goed afstand houden, hoor.... :(
Maar goed: de wegen zijn in België in ieder geval wel om van te :cry: , zo slecht..
Rotterdam. Maar gisteren in Antwerpen was het wel weer bibberen. Echt iedereen reed op maar paar m afstand. Probeer je beetje afstand te houden van vrachtwagen voor je, komt er een poolse vrachtwagen op amper 2m van mijn koffer rijden... Ik moest de afslag hebben maar er is echt niemand die je er ook maar tussen laat want ze moesten toch eens een seconde later zijn... En daar zit je dan tussen gesandwicht tussen 2 vrachtwagens waar je zo snel mogelijk weg wilt. Gelukkig wist ik dat er op einde nog een rijvakje bijkomt. Daarna in een scherpe en gevaarlijke bocht kwam er een of andere SUV op 1-2m rijden terwijl ik zelf nog sneller dan de maxlimiet reed omdat ik nog niet had kunnen vertragen door dat akkefietje met die vrachtwagens. Ik zag geen kenteken, merk of motorkap van die SUV... Rechts van me zaten paar vrachtwagens en op dat rijvak gingen ze ook allemaal in de remmen, ik was al blij dat ze dat op mijn rijvak niet deden want die kerel had nooit kunnen stoppen. Nu is Antwerpen ook wel een van de gevaarlijkste ringwegen van België, het is er 100 en je wordt gewoon van de baan gereden als je je daaraan houdt.
Nu ga ik niet zeggen dat het in Rotterdam helemaal niet voorkomt, maar gemiddeld genomen is het in Rotterdam toch een stuk beter gesteld met de rijstijl. Enige wat me wel opvalt in NL is dat er veel meer door het rood gereden wordt dan in BE, bijna altijd rijdt er nog wel eentje vaak zelfs 2 door het rood. Komt denk ik omdat er in BE aan alle grotere kruispunten flitspalen staan die op snelheid en door rood rijden controleren.

Wat de wegen betreft: in Vlaanderen hebben ze de afgelopen jaren al een serieuze inhaalslag gedaan op de snelwegen. Komende jaren gaan ze dat ook op de provinciewegen doen. Maar in Wallonië zal het blijven zoals het is vrees ik... Ik mag er ook niet aan denken dat de rijstijl in Wallonië nog erger is dan in Vlaanderen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

390
Het is hier een ramp qua mobiliteit en mentaliteit. Files en zinloze verkeerslichten/signalisatie. Een van de redenen dat ik geen auto wil het is één ergernis. Er zijn teveel voertuigen waardoor het tevens levensgevaarlijk is voor de zwakke weggebruiker. België is een prutsland dat een steenworp groot is maar toch met duizenden regels en departementen, ministers, gouverneurs kortom de ingewikkeldste staatsstructuur ter wereld. Ik snap echt niet waarom er zelfs een verschil is tussen de taalgrens en zelfs provincies precies of we twee aparte landen zijn waar ieders hun eigen regeltjes maakt. Zelfs de GAS boetes verschillen per gemeente. Absurd.

Kolm je hebt gelijk over Antwerpen.
Image
cron