Platform: PC, PS3, PS4, Xbox360 en Xbox One
Ontwikkelaar: platinumgames
Genre: Action
Release: 21 september 2016
https://youtu.be/hO_jtTw87kw
Re: TMNT: Mutants in Manhattan
2nog nooit een TMNT game onder handen genomen, hopelijk wordt dit de eerste en is het een voltreffer van jewelste
3Oh ik wel hoorGamefreak wrote:nog nooit een TMNT game onder handen genomen, hopelijk wordt dit de eerste en is het een voltreffer van jewelste
Op de NES en arcade!
4ben jij dan al zo een oude vos ?ShAmPi wrote:Oh ik wel hoorGamefreak wrote:nog nooit een TMNT game onder handen genomen, hopelijk wordt dit de eerste en is het een voltreffer van jewelste
Op de NES en arcade!
5Ik weet niet of 30 zo oud is.
Maar de NES was allesinds mijn eerste console
En toen ik jong was waren er nog Lunaparken in overvloed met meer dan enkel jetonspelen
En toen ik jong was waren er nog Lunaparken in overvloed met meer dan enkel jetonspelen
630 is euh, nog ca vaShAmPi wrote:Ik weet niet of 30 zo oud is.
8Vind er maar een met een arcade hal, niet te doen.ShAmPi wrote:Bijna 31 zelfs. Al maar eens beginnen uitzien naar rustoord...
9Geen probleem ik breng mijn eigen flipperkasten en arcadekasten wel meeBozeGozerXrd wrote:Vind er maar een met een arcade hal, niet te doen.ShAmPi wrote:Bijna 31 zelfs. Al maar eens beginnen uitzien naar rustoord...
10Heb je ook originele arcade kasten of gewoon zelf gebouwde emulators? Ik wil namelijk een arcade hal met kasten met hydraulisch bewegende motoren/auto's e.d.ShAmPi wrote:Geen probleem ik breng mijn eigen flipperkasten en arcadekasten wel meeBozeGozerXrd wrote:Vind er maar een met een arcade hal, niet te doen.ShAmPi wrote:Bijna 31 zelfs. Al maar eens beginnen uitzien naar rustoord...
11Mijn kast is orgineel. Maar met pc in. (de emulatie)BozeGozerXrd wrote:Heb je ook originele arcade kasten of gewoon zelf gebouwde emulators? Ik wil namelijk een arcade hal met kasten met hydraulisch bewegende motoren/auto's e.d.ShAmPi wrote:Geen probleem ik breng mijn eigen flipperkasten en arcadekasten wel meeBozeGozerXrd wrote:Vind er maar een met een arcade hal, niet te doen.
Bijna had ik een twinseater racespel gekocht, maar heb het uiteindelijk niet gedaan.
Ooit...
Hmm mss beter in afdwaaltopic dit zetten
12Deze game lijkt mij wel wat te worden, zeker met deze ontwikkelaar