Woehoew, ik krijg een titel! Bedankt aan mijn tien stemmers
En proficiat aan iedereen die gewonnen heeft!
Re: PXtR Forum Awards 2015 en UITSLAGEN
17Je krijgt een titel pas als je hem hier aanvraagt.daviduvel wrote:Woehoew, ik krijg een titel! Bedankt aan mijn tien stemmers
En proficiat aan iedereen die gewonnen heeft!
18Proficiat iedereen! Vooral de troll bleek unaniem gestemd te zijn
19Even wat reclame maken voor Frans z'n mooie column op de blog
http://www.pressxtorevive.com/pxtr-foru ... deze-tijd/
http://www.pressxtorevive.com/pxtr-foru ... deze-tijd/
20ik weet nochtans niets van overgeheveld smeergeldSanity penguin wrote:Proficiat iedereen! Vooral de troll bleek unaniem gestemd te zijn
21Proficiat aan de winnaars!
Een gedeelde eerste plaats voor Metal Gear Solid V: The Phantom Pain bij PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2015 is nog mooi voor mijn favoriete game van het jaar
Een gedeelde eerste plaats voor Metal Gear Solid V: The Phantom Pain bij PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2015 is nog mooi voor mijn favoriete game van het jaar
22Proficiat.
En nu kan ik beginnen zeuren dat ik geen zeurpiet van het jaar ben
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
23Captain Witwicky wrote:Proficiat.
24Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
25Ik heb niets geregeld?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
26Wie heeft die dan verzonnen ;p voel u niet aangevallenShAmPi wrote:Ik heb niets geregeld?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
27Frans heeft gewoon er een fun awardjen bijgestoken.RoyVdW wrote:Wie heeft die dan verzonnen ;p voel u niet aangevallenShAmPi wrote:Ik heb niets geregeld?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
28Deze gedachtekronkel is alleen mij te verwijten.RoyVdW wrote:Wie heeft die dan verzonnen ;p voel u niet aangevallenShAmPi wrote:Ik heb niets geregeld?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
29Ik mag niet meedoen?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.
30Domme daar gaat mijn titelNTGSruler wrote:Ik mag niet meedoen?RoyVdW wrote:Proficiat aan de verkorenen. Shampi heeft dat goed geregeld. Ik ga ook een award verzinnen 'meest geobsedeerde platinum jager' bv. Misschien win ik die wel. Kolm of Marty kunnen concurreren.