Plat #61 Niet In Kaart Gebracht: Drake's Fortuin
Leuk om hem na al die jaren nog eens te spelen. Direct op Verpletterend uitgespeeld, stukje taart. Wel kort vergeleken met toen. Zal komen omdat ik nu veel beter kan gamen na die 8 jaar en ouder ben Wist elke schat nog vanbuiten liggen Op negen uurtjes gehaald in twee dagjes Of ik aan Wreed ga beginnen weet ik niet direct en die speedrun om die extended trophies te halen. Die frustratie laat ik me gespaard
Re: Pronken met je Platinums
602Haha! Blijft leuk die letterlijke vertalingen van je Roy!
Ik zal er binnenkort ook weer aan beginnen. Ben benieuwd of die Brutal wat te doen is inderdaad. Ik hou helemaal niet van speedruns, dus denk eigenlijk niet dat ik daar aan zal gaan beginnen...
Ik zal er binnenkort ook weer aan beginnen. Ben benieuwd of die Brutal wat te doen is inderdaad. Ik hou helemaal niet van speedruns, dus denk eigenlijk niet dat ik daar aan zal gaan beginnen...
603Ja ik doe dat vaak zo wat belachelijk hè dan zie je hoe onnozel die titels zijn. Op café ook liedjes meezingen in het NL dan slaagt het op niks spontaan lachen dan. Volgende week begin ik aan Ongekaart 2: Onder Dieven ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
604plat 14 is binnen: life is strange supergame!!! en nie om et easy plat ma storygewijs super
605plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
607Is ie moeilijk? Mijn broer heeft hem kan hem ook spelen maar geen shooter fan mss ga ik hem niet goed vinden en dan staat ie daar met 10 percent ;pfsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
608Far Cry 3 is echt een gemakkelijke. Is ook 1 van de eersten die ik hadRoyVdW wrote:Is ie moeilijk? Mijn broer heeft hem kan hem ook spelen maar geen shooter fan mss ga ik hem niet goed vinden en dan staat ie daar met 10 percent ;pfsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
609Goed dat we toen al die co-op missies hadden gespeeld, dan had ge die trophies toch alfsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
610Uhu goed dak die al had. Was tof om nog es fc 3 op te nemen zo kun je eigenlijk pas echt de vooruitgang ivm Fc4 zien :-)met0t0 wrote:Goed dat we toen al die co-op missies hadden gespeeld, dan had ge die trophies toch alfsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
En Roy tis een leuke gemakkelijke plat. Tspel zelf is ook awesome of is da nie de hoofdvereiste van een spel als je het speelt xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
612Zo is dat. Enkel ziet die co op er lastig uit veel bugs lees ik. Dan heb ik jullie nodig ;pfsterchele23 wrote:Uhu goed dak die al had. Was tof om nog es fc 3 op te nemen zo kun je eigenlijk pas echt de vooruitgang ivm Fc4 zien :-)met0t0 wrote:Goed dat we toen al die co-op missies hadden gespeeld, dan had ge die trophies toch alfsterchele23 wrote:plat 15 : far cry 3 had al de grotendeel gedaan eigenlijk 2 jaar geleden ofzo in men playthrough ma kwas dan nog nie zon trophyhuntertje
En Roy tis een leuke gemakkelijke plat. Tspel zelf is ook awesome of is da nie de hoofdvereiste van een spel als je het speelt xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
613Ik mankeer er denk ik nog eentje om plat te behalen daar. Ook zo'n Mp-trophy. Zeer vervelende verbindingen enzo verhinderden mij altijd van hem binnen te halen.RoyVdW wrote:Zo is dat. Enkel ziet die co op er lastig uit veel bugs lees ik. Dan heb ik jullie nodig ;p
614Congrats!redphilly wrote:Plat 31 Hardware Rivals
@Roy: ik als niet-zo'n-shooter-fan-maar-wel-een-paar-met-meer-diepgang, vond FC3 helemaal niets! Behalve de co-op, die was nog best te pruimen.
615Als we nu eens een gamesessie houden voor die co op trophies van Far Cry 3? Er lijken mij redelijk wat mensen die deze willen halen en er voor geïnteresseerd zijn. Als we iets afspreken kunnen we voor iedereen ineens alles halen mss