Re: Quick News Topic

635
Toon8 wrote:Om de weinige mensen die hun vita nog gebruiken eens goed te laten voelen wat sony van die vita vind :P Kan tegenwoordig alleen maar slecht in het nieuws komen.
Nu ook niet overdrijven hè :p Ze zullen het nu ook niet expres gedaan hebben hè...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

636
dividedx11 wrote:
Toon8 wrote:Om de weinige mensen die hun vita nog gebruiken eens goed te laten voelen wat sony van die vita vind :P Kan tegenwoordig alleen maar slecht in het nieuws komen.
Nu ook niet overdrijven hè :p Ze zullen het nu ook niet expres gedaan hebben hè...
Dat zo er nog aan mankeren :P
Maar het is nu eenmaal zo dat als de vita in het nieuws komt het meestal niet positief is.
Image

637
Ik dacht dat het een update van weet ik het hoe lang geleden was dat ik 'm installeerde. Had de Vita al tijden niet aangeraakt, maar voor een review moest ik de game installeren en dat kon natuurlijk niet zonder de update... De Vita kon gelijk m'n Memory stick niet meer vinden etc. Gelukkig was dit na een paar keer geheugenkaartje erin en eruit wel verholpen, al was ik inmiddels wel een paar uur verder en kon ik de game die avond niet meer aan een eerste test onderwerpen... :(
Image

639
coolgamer wrote:Ratchet & Clank-ontwikkelaar Insomniac Games werkt aan een nieuwe game die de studio morgenmiddag voor het eerst gaat tonen.

De ontwikkelaar plaatste een teaser van de game op Youtube, die hieronder te zien is. Hoewel er weinig uit de teaser te halen valt, lijkt de game zich in het water af te spelen.

https://youtu.be/8VI6V_8ENJU
En de game is uiteindelijk geworden: een indie super Nintendo game met betere graphics :nerd: dat is nog eens wat anders dan Resistance...
Image