Re: Usertitles
92Je had hem al iets van 20-30 posts geleden gekregen. Ik had hem paar posts terug ook al gepostRoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
93Vreemd nu pas opgemerkt. Zal komen door Tapatalk want daarop zie je dat niet.minermb wrote:Je had hem al iets van 20-30 posts geleden gekregen. Ik had hem paar posts terug ook al gepostRoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
94Op tapatalk kun je het wel zien hoor, je moet gewoon op de avatar van jezelf of iemand anders klikkenRoyVdW wrote:Vreemd nu pas opgemerkt. Zal komen door Tapatalk want daarop zie je dat niet.minermb wrote:Je had hem al iets van 20-30 posts geleden gekregen. Ik had hem paar posts terug ook al gepostRoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
95Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
96Je kan gewoon mobiel surfen ook heRoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.
97Echt??ShAmPi wrote:Je kan gewoon mobiel surfen ook heRoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.
Ja weet ik, maar dat gaat trager en is nog meer onoverzichtelijk omdat je teveel moet scrollen en vergroten om het leesbaar te maken en je moet je aanmelden terwijl dat op die app al klaar is.
98Ik ben altijd auto ingelogd hoor.RoyVdW wrote:Echt??ShAmPi wrote:Je kan gewoon mobiel surfen ook heRoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.
Ja weet ik, maar dat gaat trager en is nog meer onoverzichtelijk omdat je teveel moet scrollen en vergroten om het leesbaar te maken en je moet je aanmelden terwijl dat op die app al klaar is.
En veel scrollen moet ik ook niet echt doen.
Samsung Galaxy S6 Edge heb ik. Weet niet of je scherm veel kleiner is
995inch. Ja die Samsung kost ook 800 euro gek bijna het drie dubbele van die van mij die moet wel pak beter zijn.
100minermb wrote:Vanaf 950 is heighast?
Helgast is inderdaad de volgende, maar beide postcounts zijn fout...RoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
104Correct! Het 'gat' is toch weer iets kleinerRoyVdW wrote:Vanaf 1100 Nathan Drake.
105AR Bot is de volgende. Post kon ik niet zien via de app.