Is het zo groot dan?oxiraantje wrote:Nog aan het zoeken hoe het te verkleinenW.O.L.F. wrote:Het valt mij op dat de meesten nog een avatar missen, vinden jullie hoe je er een kan instellen?
Het mag 100x100 px zijn.
Verkleint de site het niet zelf?
Is het zo groot dan?oxiraantje wrote:Nog aan het zoeken hoe het te verkleinenW.O.L.F. wrote:Het valt mij op dat de meesten nog een avatar missen, vinden jullie hoe je er een kan instellen?
Moet er nog aan beginnen, en nog beslissen of ik dezelfde neem of iets andersW.O.L.F. wrote:Het valt mij op dat de meesten nog een avatar missen, vinden jullie hoe je er een kan instellen?
Nee hij doet het niet zelf maar het is al gelukt hoorSora_Lizard wrote:Is het zo groot dan?oxiraantje wrote:Nog aan het zoeken hoe het te verkleinenW.O.L.F. wrote:Het valt mij op dat de meesten nog een avatar missen, vinden jullie hoe je er een kan instellen?
Het mag 100x100 px zijn.
Verkleint de site het niet zelf?
zeker doen Bolliebillie91 wrote:Heb ook maar ff een account aangemaakt. Misschien dat ik hier wat vaker komen dan op het vorige forum.
Moet je doen natuurlijk!billie91 wrote:Heb ook maar ff een account aangemaakt. Misschien dat ik hier wat vaker komen dan op het vorige forum.
Eerst maar eens Windows toets+R, dan CMD en daar pas die commando's uitvoeren.ShAmPi wrote:Inderdaad
de tapatalk gaat nog steeds naar oude dns
Alsook al mijn pc's hier op het werk behalve mijn adsl pc waar ik nu opzit
ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
gpupdate /force
doet geen zak uit
Return to “Mededelingen en forumregels”