Ik heb gezien dat we nog geen PSP topic hadden, dus heb ik dat maar even aangemaakt
M'n vraag is, welke games zouden jullie me aanraden voor te spelen op m'n PSP. Heb net Killzone Liberation, Resistance Retribution en Daxter ontvangen, en ben ook nog aan het twijfelen welke ik eerst ga spelen, welke is de beste?
Misschien kunnen we ook soms wel eens, net zoals ik het (en met0t0 blijkbaar ook) idee had om RETRO games te reviewen, ook wel eens PSP games te herspelen.
Re: PSP
2Je hebt toch wel goede games gekregen. Ik zou beginnen met Killzone Liberation, maar Daxter heb ik destijds ook enorm van genoten!dividedx11 wrote:Ik heb gezien dat we nog geen PSP topic hadden, dus heb ik dat maar even aangemaakt
M'n vraag is, welke games zouden jullie me aanraden voor te spelen op m'n PSP. Heb net Killzone Liberation, Resistance Retribution en Daxter ontvangen, en ben ook nog aan het twijfelen welke ik eerst ga spelen, welke is de beste?
Misschien kunnen we ook soms wel eens, net zoals ik het (en met0t0 blijkbaar ook) idee had om RETRO games te reviewen, ook wel eens PSP games te herspelen.
8Zolang ze geen trophies hebben kan ik dat niet zien hèGamefreak wrote:voorlopig enkel Soul Calibur, Tekken, Gran Turismo en Knokemans...dividedx11 wrote:Zoals welke?Gamefreak wrote:ik heb men psp al effe verkocht maar ik herkoop sommige digitaal via de Vita
en als je niet weet wie dat is moet je maar es rondkijken op mijn profiel
12Ik wil wel gelijk de gehele collectie. Dus MediEvil 1 & 2 HD.ShAmPi wrote:Hij bedoeld MediEvil (zijn avatar)
Oh man wil ik daar een HD remake van! Fantastisch game
Sony heeft ook de rechten(itt Spyro en Crash), de studio bestaat nog(al is het nu onder een andere naam), dus ze hebben eigenlijk geen reden om niet met die HD collectie en een nieuwe game te komen.
13ik hoop nog steeds om Sir Daniel ooit weer in levende lijve te zien en euh, ahum, laat maar zijn....BozeGozerXrd wrote:Ik wil wel gelijk de gehele collectie. Dus MediEvil 1 & 2 HD.ShAmPi wrote:Hij bedoeld MediEvil (zijn avatar)
Oh man wil ik daar een HD remake van! Fantastisch game
Sony heeft ook de rechten(itt Spyro en Crash), de studio bestaat nog(al is het nu onder een andere naam), dus ze hebben eigenlijk geen reden om niet met die HD collectie en een nieuwe game te komen.
ik hoop dus dat er een deel 3 ooit komt, maar ik vrees ervoor
14Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.
15Ik heb het gevoel dat ie wat te klein en te licht is Verschilt idd van persoon tot persoon. M'n PSP staat nu gwn in m'n kast, en ben niet van plan om hem nog vaak te gebruiken, speel zowieso al niet vaak games waar geen trophies inzitten. Maar tis niet dat ik enkel games speel voor de trophs, als'k er in totaal 1 bronzen in krijg ist al goedTamara wrote:Zijn er nu nog mensen die regelmatig op de PSP spelen? Ik heb de mijne net wéér tevoorschijn gehaald, omdat de geheugenkaart op m'n Vita barstensvol is en het eigenlijk veel gemakkelijker is om mijn gedownloade PSP-games op de PSP te spelen. Bovendien past de PSP beter in mijn kleine kinderhandjes. De Vita is een beetje te groot en zwaar om echt comfortabel op te gamen.