Beide games hebben geen bijzonder goede cockpit view, die in WRC5 is dan nog beter dan die van SLR. Wegaanwijzers zijn misschien belangrijk voor jou, maar voor mensen die gameplay belangrijk vinden is WRC5 een stuk beter, zeker als je ook geluid wilt dat niet vanuit het riool onder de tracks is opgenomen.fsterchele23 wrote:Jawadde wrc 5 is een kakspel zenne, nie goe zeker wrc 4 op ps2 ziet er beter uit struiken zijn lijk rotsen geen deftig cockpitview belange nie zoveel content als slr en synchronisatie vab die wegaanwijzers trekt op de zak. Bigben maakte in mijn ogen geen goede games en daar is hun game ervoor (motorcycle club) een zeer mooi voorbeeld van, jawadde bozegozer ge knalt alles af maar dan de minste van drie rally games is dan de topper en Milestone weet echt waar ze mee bezig zijn met games zoals ride, mxgp en motogp hebben ze da al goe bewezen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Bigben heeft nooit goede games gemaakt, maar voor deze game hebben ze goede race game ontwikkelaars in dienst genomen en dat is te merken in de gameplay. Ik weet niet hoe de PS4 versie er uitziet, maar de PC ziet er degelijk uit. Het is niet dat SLR het van z'n graphics moet hebben.
Milestone maakt alleen maar matige games, zelden slechter, maar ook zo goed als nooit beter. MXGP, Ride en MotoGP zijn daar goede voorbeelden van. Allemaal games met dezelfde symptonen als SLR. De games werken prima, maar zijn zeer voorspelbaar en hebben gameplay die wel prima werkt, maar totaal niet scherp aanvoelt.
Het is niet dat WRC5 een bijzonder goede game is, er valt behoorlijk wat op aan te merken. Ik zou beide games niet bijzonder aanraden. Maar de gameplay, en dat is toch behoorlijk belangrijk in een racegame die een sim-achtig gevoel probeert te benaderen, stijgt enigzins boven het niveau van de rest van de game uit.