Hitman Collector's Edition
en als er budget is ook Deadpool, Lego Avengers en AC Chronicles
Re: Welke games ga je deze maand kopen?
107Dat is het zeker waard ik heb het bij een vorige actie ook voor 10 euro gekocht.Sanity penguin wrote:Ben aan het twijfelen over Little Big Planet 3 nu met die korting in PSstore. €10 is uiteindelijk niet veel
Ik ga na fallout 4 waarschijnlijk Just cause 3, far cry primal en als het uitkomt de dlc 'blood and wine' van the witcher 3 kopen. Dat is dus nog niet voor deze maand
109Toch geen Division Elexus?
Dat is iig voor nu mijn enige aankoop in maart, of ja aankoop, is in januari al betaald
Dat is iig voor nu mijn enige aankoop in maart, of ja aankoop, is in januari al betaald
110Goh nee, de betabeelden konden me niet echt overtuigen en niet veel zin om de volle pot te betalen dus ik wacht nog even af. Mocht het echt goed blijken, dan zou ik het nog durven halen.Marty wrote:Toch geen Division Elexus?
111Maart was normaal gezien Uncharted-maand, maar ja...
Niks gepland voor het moment.
Adr1ft zie ik wel staan om te pre-orderen maar er zit niks speciaals bij...
Misschien een sale bij PSN, maar verder niks.
Niks gepland voor het moment.
Adr1ft zie ik wel staan om te pre-orderen maar er zit niks speciaals bij...
Misschien een sale bij PSN, maar verder niks.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
112Niks deze maand, 'k ben nog altijd veel te druk bezig met mijn backlog proberen wegwerken
113toch nog 2 (of 3) games:
Alienation:
Trackmania Turbo:
Lichdom Battlemage: (zag ik toevallig op youtube voorbij komen
Alienation:
Trackmania Turbo:
Lichdom Battlemage: (zag ik toevallig op youtube voorbij komen
114met0t0 wrote:Niks deze maand, 'k ben nog altijd veel te druk bezig met mijn backlog proberen wegwerken
verkleinen bedoel je ?
115Ik ga in maart geen games kopen. Mijn backlog is niet verkleint sinds vorige maand en het zou zonde zijn om nu bijvoorbeeld Far Cry te kopen en pas over een paar maanden te spelen wanneer het zelfs in prijs geminderd is
116Was ik helemaal vergeten! Lijkt mij ook een heel leuke gameMarty wrote:Trackmania Turbo:
117Wow 2 van de 3 games zijn uitgesteld naar april. Dus alleen trackmania en misschien Salt and Sanctuary deze maand nog
118Khen al division gekocht, bijna hitman en erna nog republique
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
119Met die sales nu mss Goat Simulator voor platinum maar twijfel toch wel crap spel
120Bwa een crap spel is het niet. Ik vond het nog best leuk en ook het trophyhunten vond ik plezant in dat spel.RoyVdW wrote:Met die sales nu mss Goat Simulator voor platinum maar twijfel toch wel crap spel