Dank uSora_Lizard wrote:Hmm, werk gaat ten koste van je sociale leven blijkbaar. Ook ten koste van gamen . . .
Beste gevederde vis van het forum, je bent al bijna weer jarig, nog van harte gefeliciteerd!
En als mijn privégegevens (nog) kloppen, dan is Marty vandaag verjaard. Ook jij vanzelfsprekend van harte gefelicteerd!
Re: Verjaardagstopic
107Hahahaha! Van harte, hoor Marty!!
Ik wens je je 150ste plat toe op je verjaardag!
Ik wens je je 150ste plat toe op je verjaardag!
115Aan iedereen weer een gelukkige verjaardag (Marty, colossus, vrouw van colossus,...)
116Ik zal het doorgeven aan vrouw van Colossus lolgamerke1992 wrote:Aan iedereen weer een gelukkige verjaardag (Marty, colossus, vrouw van colossus,...)
117GoodColossus wrote:Ik zal het doorgeven aan vrouw van Colossus lolgamerke1992 wrote:Aan iedereen weer een gelukkige verjaardag (Marty, colossus, vrouw van colossus,...)
118heet die dan Colossusin of Colossuses ?Colossus wrote:Ik zal het doorgeven aan vrouw van Colossus lolgamerke1992 wrote:Aan iedereen weer een gelukkige verjaardag (Marty, colossus, vrouw van colossus,...)
119SamanthaGamefreak wrote:heet die dan Colossusin of Colossuses ?Colossus wrote:Ik zal het doorgeven aan vrouw van Colossus lolgamerke1992 wrote:Aan iedereen weer een gelukkige verjaardag (Marty, colossus, vrouw van colossus,...)