Dit is echt geweldig, dat moet je zien!
Re: Opvallende filmpjes
48ik snap niet waarom mensen handenvol geld geven om naar een vrouw te gaan kijken die met rook en zeepbelletjes speelt..
to each his own I guess
to each his own I guess
49Ik vind het er cool uitzienLigeiro wrote:ik snap niet waarom mensen handenvol geld geven om naar een vrouw te gaan kijken die met rook en zeepbelletjes speelt..
to each his own I guess
51http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/v ... /1.2560398
en ik dacht dat voetballers de minst slimme sporters waren....
EDIT: zie ondestaand filmpje
en ik dacht dat voetballers de minst slimme sporters waren....
EDIT: zie ondestaand filmpje
53tuurlijk niet, die gaat veel te traag, voor Roy te zijnSora_Lizard wrote:Roy, ben jij dat?
56Iemand heeft een mash-up gemaakt van de Mass Effect trailer met de verkiezingscampagne van Donald Trump. Het filmpje heet Trump Effect en werd door Trump zelfs geretweet op Twitter.
57"deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door EA."Maxidomino wrote:Iemand heeft een mash-up gemaakt van de Mass Effect trailer met de verkiezingscampagne van Donald Trump. Het filmpje heet Trump Effect en werd door Trump zelfs geretweet op Twitter.
58Via GameInformer kan je het nog zien als je gewoon de video afspeelt in hun artikel.Ligeiro wrote:"deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door EA."Maxidomino wrote:Iemand heeft een mash-up gemaakt van de Mass Effect trailer met de verkiezingscampagne van Donald Trump. Het filmpje heet Trump Effect en werd door Trump zelfs geretweet op Twitter.
https://www.gameinformer.com/b/news/arc ... ssets.aspx
59Haha, zo is hij er dus tussen geraaktKolm wrote:De oplossing is geniaal!
Ik vroeg het mij al af waarom het zo moeilijk was om eruit te geraken als hij er zich probleemloos tussen vast gekregen had
60Ik begon te kijken en dacht direct: "Waarom stapt dieje kleinen er niet gewoon volledig door?"
Zo zie je maar, ik denk blijkbaar zoals een kind
Zo zie je maar, ik denk blijkbaar zoals een kind