Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
738
Met dank aan de tip van dividedx11 voor €2,99 gekocht plus een viertal euro aan verzendingskosten...
739
Cadeau van mezelf voor mijn verjaardag
Aangezien Uncharted 4 geen optie is.
Aangezien Uncharted 4 geen optie is.
740En wat vind je ervan? Kan deze ook goedkoop kopen.Ligeiro wrote: het is een gok, want ik ken niks van deze gameenkel gezien dat het 8,5/10 krijgt bij IGN
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
743Ja he. Nu wel eventjes niets kopen. Die fifa en sims moest ik eigenlijk niet hebben. Maar zaten bij een gamepakket bij. Nuja. Leuk voor de verzameling
744Heb je ook Super Mario Sunshine gekocht? Die was toen mijn favoriet op gamecubeShAmPi wrote:Ja he. Nu wel eventjes niets kopen. Die fifa en sims moest ik eigenlijk niet hebben. Maar zaten bij een gamepakket bij. Nuja. Leuk voor de verzameling
745Oh heb ik die niet gepost?Mr.Wolf wrote:Heb je ook Super Mario Sunshine gekocht? Die was toen mijn favoriet op gamecubeShAmPi wrote:Ja he. Nu wel eventjes niets kopen. Die fifa en sims moest ik eigenlijk niet hebben. Maar zaten bij een gamepakket bij. Nuja. Leuk voor de verzameling
Zal ik vergeten zijn
Bij deze
749is de kas op dan ?ShAmPi wrote:Ja he. Nu wel eventjes niets kopen. Die fifa en sims moest ik eigenlijk niet hebben. Maar zaten bij een gamepakket bij. Nuja. Leuk voor de verzameling
750Nope. Belange niet.
Maar eventjes rust van de zoektocht naar de goedkoopste verkoper voor dat spel
Maar eventjes rust van de zoektocht naar de goedkoopste verkoper voor dat spel