Gisteren voor het eerst gedronken, wel een goei bierke en ook een speciaal glas.
Ook gedronken gisteren, al meermaals gedronken en ben wel fan van het bier. Het glas oogt wel mooi, maar ik heb het liever in een gewoon glas.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
617
Ik heb deze twee gedronken deze week. Kriek kent iedereen maar die Gentse tripel was echt nomnomnom!
619Zalig glasShAmPi wrote: Duvel Triple Hop 2016 in mijn eigenste Duvelglas
Ik ben op dit moment een palm hop select aan het drinken.
@Elexus: dan ga ik die Gentse tripel ook een kopen
620ShAmPi wrote: Duvel Triple Hop 2016 in mijn eigenste Duvelglas
621Leuk glas, Shampi!
Ik ga de nieuwe Duvel Tripel Hop ook eens moeten zoeken als ik mijn leeggoed eindelijk eens terugbreng.
Ik ga de nieuwe Duvel Tripel Hop ook eens moeten zoeken als ik mijn leeggoed eindelijk eens terugbreng.
622Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
Kem nog 18 flessen van 75cl.
623Hoeveel vraag je?ShAmPi wrote:Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
624De verzendkostengamerke1992 wrote:Hoeveel vraag je?:)ShAmPi wrote:Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
625Dat is heel vriendelijk Maar ik wil jou jou eerste brouwsels niet afnemenShAmPi wrote:De verzendkostengamerke1992 wrote:Hoeveel vraag je?:)ShAmPi wrote:Just mijn nieuw zelfgebrouwen bierken is opengetrokken. Awel khad er wa schrik af mor em is weer geslaagd! Em smokt mij! Schoon keur. Ni te gesuikerd. Licht bitter. Zachten afdronk. Zeker ni slecht.
626Om terug wat leven in dit topic te brengen twee bieren die W.O.L.F. en ik onlangs hebben gedronken
'Winterkoninkske' vond ik al een creatieve naam voor het bier, de smaak is dat zeker ook. Heel lekker, wat een fantastisch bier
Deze heeft W.O.L.F. gedronken. Best raar effect op de foto, dat glas lijkt er bijna niet te zijn.
'Winterkoninkske' vond ik al een creatieve naam voor het bier, de smaak is dat zeker ook. Heel lekker, wat een fantastisch bier
Deze heeft W.O.L.F. gedronken. Best raar effect op de foto, dat glas lijkt er bijna niet te zijn.
627Geen aanrader, precies water met een drupje bier en een drupje siroop, smaakte echt naar nietsmet0t0 wrote: Deze heeft W.O.L.F. gedronken. Best raar effect op de foto, dat glas lijkt er bijna niet te zijn.
628Ik heb weer een paar bieren gezocht (op de foto apart, maar ik heb meerdere flesjes gekocht van elk bier)
Ik wou 2 bieren uit een boek over verschillende brouwerijen vinden en dat zijn de oesterstout (zou effectief met water gemaakt worden waar oester in gelegen hebben, wiki: Bijzonder aan dit bier is dat het tijdens het brouwproces over oesterschelpen wordt gepompt, wat de smaak licht beïnvloedt) en de belle fleur.
Daarnaast zag ik een bier met koffie liggen, wat ik wel eens wou proberen.
Ik wou 2 bieren uit een boek over verschillende brouwerijen vinden en dat zijn de oesterstout (zou effectief met water gemaakt worden waar oester in gelegen hebben, wiki: Bijzonder aan dit bier is dat het tijdens het brouwproces over oesterschelpen wordt gepompt, wat de smaak licht beïnvloedt) en de belle fleur.
Daarnaast zag ik een bier met koffie liggen, wat ik wel eens wou proberen.
630Leuke bieren, Gamerke
Laat maar weten als ge ze geproefd hebt
En Shampi, was dat uw recept om plots allerlei oude consoles aan te kopen?
Laat maar weten als ge ze geproefd hebt
En Shampi, was dat uw recept om plots allerlei oude consoles aan te kopen?