Das waar ook daar had ik zelf nog niet bij stilgestaanmet0t0 wrote:Nu hebben we twee wolven als nicknamesMr.Wolf wrote:Aheum, ik ben killerkeoo1 van het andere forum. Ik denk dat de meeste me nog wel zullen kennen
Re: Stel jezelf voor!
17Iets te lang voor onze slogan?Sora_Lizard wrote:Van harte welkom allen op deze voortzetting van het gezelligste forum (nu met blog!!) van het westelijk halfrond en omstreken.
19Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
20Haai, Captain Witwicky hier. Ik zou zeggen, lees MvdM
Kort, dan. Ik ben een dude, 27 jaar, gamer. Ik ben geen echte piraat, maar een kalme lieve kerel. Ik teken graag, lees graag manga en geniet van een goede actiefilm. Favoriete games zijn Crash Bandicoot reeks, Soul Reaver, Jak & Daxter, Final Fantasy, Driver, Devil May Cry, Uncharted en Dragon Ball Z. Ik heb 8 jaar extra aan de schoolbanken gezeten en ben nu op zoek naar een job om mijn eigen weg in het leven in te slaan.
Baai
Kort, dan. Ik ben een dude, 27 jaar, gamer. Ik ben geen echte piraat, maar een kalme lieve kerel. Ik teken graag, lees graag manga en geniet van een goede actiefilm. Favoriete games zijn Crash Bandicoot reeks, Soul Reaver, Jak & Daxter, Final Fantasy, Driver, Devil May Cry, Uncharted en Dragon Ball Z. Ik heb 8 jaar extra aan de schoolbanken gezeten en ben nu op zoek naar een job om mijn eigen weg in het leven in te slaan.
Baai
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
21Kort en bondig zou ik zeggenElexus wrote:Hallo,
Ik ben Elexus en ik hou van gamen!
22Ik heb bij de oprichting van pure de eerste dag een account gemaakt, maar heel erg actief was ik niet. Bij het nieuwe forum is daar verandering in gekomen en daardoor ben ik ook moderator geworden En ik ben heel blij dat ik dat in onze nieuwe plek mag blijven doen. (3de keer goede keer btw)
Verder wat persoonlijke informatie:
- 23 jaar
- Verpleegkundige
- ik hou van.. tada.. gamen
- Verder doe ik veel aan sport en gaat al de rest van mijn tijd naar mijn vriendin
Verder wat persoonlijke informatie:
- 23 jaar
- Verpleegkundige
- ik hou van.. tada.. gamen
- Verder doe ik veel aan sport en gaat al de rest van mijn tijd naar mijn vriendin
23Moet kunnen hé.Mr.Wolf wrote:Kort en bondig zou ik zeggenElexus wrote:Hallo,
24ze is info ant sparen voor als zij member of the month isElexus wrote:Moet kunnen hé.Mr.Wolf wrote:Kort en bondig zou ik zeggenElexus wrote:Hallo,
25echt ?dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
26Zal hier ook maar eens iets zetten dan.
Ben NTGSruler, 33 jaar en sinds mijn 7e fervent gamer. Destijds begonnen op Pure toen ik meer wilde discussiëren over games en dergelijke. Toen meegegaan naar het OPM forum, moderator geworden en nu dus hier op ons nieuw stekje verzeild!
Verder gaat mijn tijd naar het werk (duh!!), sport (ben fervent fitnesser, sporter int algemeen), en mijn vriendin en haar dochtertje. Voor de rest ben ik een kalm persoon, super sportief, in vlagen en periodes trophyhunter en tussendoor proberen we hier en daar wat te modereren!
Ben NTGSruler, 33 jaar en sinds mijn 7e fervent gamer. Destijds begonnen op Pure toen ik meer wilde discussiëren over games en dergelijke. Toen meegegaan naar het OPM forum, moderator geworden en nu dus hier op ons nieuw stekje verzeild!
Verder gaat mijn tijd naar het werk (duh!!), sport (ben fervent fitnesser, sporter int algemeen), en mijn vriendin en haar dochtertje. Voor de rest ben ik een kalm persoon, super sportief, in vlagen en periodes trophyhunter en tussendoor proberen we hier en daar wat te modereren!
27Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===>dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
28komaan Gozer, vertel jij es over jezelfBozeGozerXrd wrote:Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===>dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
29Kheb nog gezegd, voor het nieuwe forum gaak hem veranderen, zie mij hier nu weer zitten... Het gaat mij eigenlijk vooral om luiheid...BozeGozerXrd wrote:Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===>dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>
30of geen inspiratie ?dividedx11 wrote:Kheb nog gezegd, voor het nieuwe forum gaak hem veranderen, zie mij hier nu weer zitten... Het gaat mij eigenlijk vooral om luiheid...BozeGozerXrd wrote:Nieuw forum, nieuwe kansen, toch exact dezelfde avatar ===>dividedx11 wrote:Oh, voor de nieuwkomers, ik ben mannelijk ======================================================>