Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
17American Sniper 8/10
Zeker een goede film. Na de film dacht ik er aan dat ik dat boek nog altijd moet lezen (had zo eens lang geleden gezegd dat ik dat boek ging kopen en lezen)
Lord of The Rings: The Fellowship of the ring Extended Edition 8/10
Het was op 2 discs verspreid en ik heb er daarom een week over gedaan omdat ik niet altijd tijd had om het tweede deel te zien :')
Zeker een goede film. Na de film dacht ik er aan dat ik dat boek nog altijd moet lezen (had zo eens lang geleden gezegd dat ik dat boek ging kopen en lezen)
Lord of The Rings: The Fellowship of the ring Extended Edition 8/10
Het was op 2 discs verspreid en ik heb er daarom een week over gedaan omdat ik niet altijd tijd had om het tweede deel te zien :')
18horrible bosses 2 -> 6/10
Was op sommige momenten grappig maar ook langdradig en afgezaagd, ze maken de laatste tijd maar al te graag overbodige sequels voor films die een beetje succes hadden.
Was op sommige momenten grappig maar ook langdradig en afgezaagd, ze maken de laatste tijd maar al te graag overbodige sequels voor films die een beetje succes hadden.
19frozen 9/10
nu voor de 2de keer gezien en kvond et lijk nog leuker dan de eerste keer
kzit in een disneystemming begot nooit gedacht dak da nog zou hebben xd
nu voor de 2de keer gezien en kvond et lijk nog leuker dan de eerste keer
kzit in een disneystemming begot nooit gedacht dak da nog zou hebben xd
21Alien 8/10
Goeie film. Zal het vervolg zeker bekijken .
Goeie film. Zal het vervolg zeker bekijken .
22hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )
23Je weet niet wat je mistfsterchele23 wrote:hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )
Is zalige film
Geen tekenfilm btw
24kheb je link bekeken hoorShAmPi wrote:Je weet niet wat je mistfsterchele23 wrote:hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )
Is zalige film
Geen tekenfilm btw
maar het blijft mulan
25ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol!fsterchele23 wrote:hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )
26Nah, I second this.Ligeiro wrote:ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol!fsterchele23 wrote:hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )
27aliens 8.5/10
Beter dan eerste maar de andere 2 laatek even voor wat het is
Beter dan eerste maar de andere 2 laatek even voor wat het is
28hmm liever nie. kdenk dat de volgende mulan wordt en blijkbaar ook mulan 2 (wist nie dat er een tweede was en hoe ik het nu wel weet is nie echt moeilijk )[/quote]
ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol![/quote]
Nah, I second this. [/quote]
ik verwacht ook geen topper maar wel es benieuwd zo xd
edit: ondertussen mulan 1 nog es bekeken.
was zeer leuk om em nog es opieuw te zien. da was zo lang geleden
9/10 mushu is zaaaalig
nog es edit
mulan 2 gezien
toch nog 7/10 er zaten toffe momenten in maar zoals verwacht veel minder goe dan de eerste
ik loop het risico om de toorn van Lexi op mijn nek te halen, maar alle vervolgfilms op disney classics (mulan 2, pocahontas 2, assepoester 2 en 3, enz...) trekken op geen hol![/quote]
Nah, I second this. [/quote]
ik verwacht ook geen topper maar wel es benieuwd zo xd
edit: ondertussen mulan 1 nog es bekeken.
was zeer leuk om em nog es opieuw te zien. da was zo lang geleden
9/10 mushu is zaaaalig
nog es edit
mulan 2 gezien
toch nog 7/10 er zaten toffe momenten in maar zoals verwacht veel minder goe dan de eerste
2950 Shades of Grey samen met mijn vriendin. Moeilijk te zeggen wat ik er van vond. Op zich goede film en ik vond het echt wel goed geacteerd allemaal. Vond het nu niet zo spectaculair en deel de mening van velen dat de boeken veel beter zijn.
American Sniper wil ik ook zeker nog gaan zien in de cinema. Zal hopelijk voor binnenkort ergens zijn.
American Sniper wil ik ook zeker nog gaan zien in de cinema. Zal hopelijk voor binnenkort ergens zijn.
30Ik hoor juist vaak dat de boeken ook zeer matig zijn.NTGSruler wrote:50 Shades of Grey samen met mijn vriendin. Moeilijk te zeggen wat ik er van vond. Op zich goede film en ik vond het echt wel goed geacteerd allemaal. Vond het nu niet zo spectaculair en deel de mening van velen dat de boeken veel beter zijn.