Atari 2600 is on the way
Maar volgende twijfel ik tussen Xbox of Snes

Die heb ik ook al hoorElexus wrote:Echt heel leuk die oudere consoles. Ik heb me in een zotte bui eens een gameboy advance sp gekocht, puur om de oudere games te kunnen spelen en heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik hou er van hoe alles zo simpel is maar toch leuk. Gewoon je gameboy aan en spelen maar. Dat is de dag van vandaag wel anders bij sommige games waarbij je eerst een hele uitleg moet verwerken over hoe alles werkt.
Perfecte handheld voor in de bus!![]()
Van de Dreamcast ken ik niet veel spellen. Ik zou dan misschien eerder een Gamecube halen denk ik. :0

En heeft de Gamecube dan speciale eigenschappen waar ik beter van op de hoogte ben? Zoals je in bepaalde game cartridges eens moet blazen (NES of SNES denk ik?) of zoals die batterij bij Dreamcast? Of is het een console waar je normaal weinig last van hebt?ShAmPi wrote:Die heb ik ook al hoor ; )Elexus wrote:Echt heel leuk die oudere consoles. Ik heb me in een zotte bui eens een gameboy advance sp gekocht, puur om de oudere games te kunnen spelen en heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik hou er van hoe alles zo simpel is maar toch leuk. Gewoon je gameboy aan en spelen maar. Dat is de dag van vandaag wel anders bij sommige games waarbij je eerst een hele uitleg moet verwerken over hoe alles werkt.
Perfecte handheld voor in de bus! : D
Van de Dreamcast ken ik niet veel spellen. Ik zou dan misschien eerder een Gamecube halen denk ik. :0
Maar ben Sega kind
Dreamcast is de laatste sega console
Maar ver voor zijn tijd op dat moment
Jammer dat ie niet verkocht
Anyway van Gamecube heb ik ook al een groot lot van de gameslibrary

Ik zou zeggen: begin gewoon met de oudste consolesShAmPi wrote:Aaargh ben aant twijfelen tussen original Xbox of Snes
Jups I knowTjeefkeuh wrote:Aangezien ge serieus games aant veramelen zijt zou ik dit aanraden: https://www.collectorz.com/game/
Het enige minpunt is dat het met een jaarlijkse subscriptie werkt, maar afgezien daarvan is het waarschijnlijk het beste op de markt.
Sjah ik leef niet alleen hepaveman wrote:Hmmm. Ik dacht dat je zoveel moneyz over had Shamps....