Een goed idee want zag dit nog niet staan.
Alle vragen toegelaten. Tenzij anders vermeld zoals bv. technische in de Tech room als iemand daar een topic zou aanmaken zoals bij het vorige forum.
Dus mijn vraag. Hoe centreer je je signature zoals Kolm?
Re: Vragen topic
2Door er de volgende BB-code rond te zetten:RoyVdW wrote: Dus mijn vraag. Hoe centreer je je signature zoals Kolm?
Code: Select all
[center] je sig [/center]
Code: Select all
[center][url=https://psnprofiles.com/Kolm][img]https://card.psnprofiles.com/1/Kolm.png[/img][/url][/center]
Re: Vragen topic
3Merci Kolm, u bent uw naam 'meestnietoverheenleesbarebehulpzamegamechick' waardig.
Re: Vragen topic
5Extra tipje:
Soms is het makkelijker om je sig aan te maken in een reply naar een post.
Daar kan je gewoon klikken op centreren en andere mogelijkheden.
Daarna knip je de text, annuleer je de reply en plak je de tekst in je signaturefield
Soms is het makkelijker om je sig aan te maken in een reply naar een post.
Daar kan je gewoon klikken op centreren en andere mogelijkheden.
Daarna knip je de text, annuleer je de reply en plak je de tekst in je signaturefield
Re: Vragen topic
6Er is nog geen knop om te centreren in de editor merk ik netShAmPi wrote:Extra tipje:
Soms is het makkelijker om je sig aan te maken in een reply naar een post.
Daar kan je gewoon klikken op centreren en andere mogelijkheden.
Daarna knip je de text, annuleer je de reply en plak je de tekst in je signaturefield
Even kijken of ik die kan toevoegen.
Edit: Staat erbij. BB-code was ingevoegd en gekend maar de knop werd niet getoond in de editor omdat hij zo ingesteld stond
Re: Vragentopic
7Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt
Re: Vragentopic
8Probeer eens via hun contact form.Sniper_at_w0rk wrote:Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt
Re: Vragentopic
9Sniper_at_w0rk wrote:Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt
een postduif misschien ?
Re: Vragentopic
10Heb dat probleem ook nog. Daarnet een bericht gestuurd via dat contactformulier en had al antwoord:Sniper_at_w0rk wrote:Weet er iemand een emailadres om Playstation te bereiken in verband met Playstation Store zaken?
Heb nog steeds het probleem dat mijn nieuwe content niet in de downloadlijst verschijnt
Net een antwoord teruggestuurd met alle mails van transacties waarvan de inhoud niet wordt aangeduid als 'gekocht'. Het viel me bij die controle op dat een paar mails van enkele maanden terug nu wel getoond werden als gekocht terwijl ze dat toen na een week nog niet deden. Mogelijk heeft hij zelf al een paar dingen gevonden of werd er toch ergens iets automatisch rechtgezet.Beste xxx,
Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.
Ik vind het jammer om te vernemen dat je problemen ervaart met aankopen in de Store. Zou je precies aan kunnen geven om welke aankopen het gaat. Op het moment dat je de content wil downloaden wat gebeurt er dan precies? Krijg je b.v. een error code?
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx
Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
PlayStation Support
PlayStation Support / Assistance PlayStation:
02 588 42 40
Openingstijden / Horaires d'ouverture:
09:00 t/m 20:00 maandag t/m vrijdag / De 09h00 à 20 h, du lundi au vendredi
10:00 t/m 16:00 zaterdag / De 10h00 à 16 h le samedi
Dat standaard 'hint'-stukje op het einde van de mail is wel sneu... het probleem gaat over die site en dan geven ze als hint dat je daar ook dingen kan regelen
Re: Vragentopic
11En weer een antwoord... De persoon aan de andere kant is niet van de slimste als je het mij vraagt. Hij verwijst me net door naar hetgene waarvan ik zeg dat het niet goed werkt Transactiebeheer werkt wel maar al de rest van de store geeft mijn aankopen niet weer. Bovendien was er helemaal geen bijlage maar stond er gewoon een stuk tekst aan het einde van de mail dat copy paste was van andere mails. *zucht*
Beste xxx,
Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.
We hebben je mail ontvangen, echter is de bijlage niet door ons te openen of te lezen. Zou je ons deze nogmaals willen toezenden in PDF of JPG formaat?
Ik begrijp dat je een vraag hebt over je transactie's. Ik raad je aan om naar http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ te gaan, vervolgens in te loggen met je sign in ID en wachtwoord. Vervolgens kom je in een omgeving waar je alles met betrekking op je account en aankopen kunt nazien.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx
Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
Re: Vragentopic
12hai Robke tochKolm wrote:En weer een antwoord... De persoon aan de andere kant is niet van de slimste als je het mij vraagt. Hij verwijst me net door naar hetgene waarvan ik zeg dat het niet goed werkt Transactiebeheer werkt wel maar al de rest van de store geeft mijn aankopen niet weer. Bovendien was er helemaal geen bijlage maar stond er gewoon een stuk tekst aan het einde van de mail dat copy paste was van andere mails. *zucht*
Beste xxx,
Bedankt voor je contact aan PlayStation Support.
We hebben je mail ontvangen, echter is de bijlage niet door ons te openen of te lezen. Zou je ons deze nogmaals willen toezenden in PDF of JPG formaat?
Ik begrijp dat je een vraag hebt over je transactie's. Ik raad je aan om naar http://www.sonyentertainmentnetwork.com/nl-nl/home/ te gaan, vervolgens in te loggen met je sign in ID en wachtwoord. Vervolgens kom je in een omgeving waar je alles met betrekking op je account en aankopen kunt nazien.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: xxx
Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf je eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
Re: Vragentopic
13Bellen blijft natuurlijk het handigst, ook lekker veel kans dan dat ze je account blokeren...
Re: Vragentopic
14Als je een youtube filmpje wil posten, staat er bij die YT knop dat je de id moet geven na de v=
Maar het lukt bij mij niet om zo een filmpje te posten, hoe moet het dan wel?
Maar het lukt bij mij niet om zo een filmpje te posten, hoe moet het dan wel?
Re: Vragentopic
15Bij het kijken naar YT vind je bijvoorbeeld zo'n adres:Toon8 wrote:Als je een youtube filmpje wil posten, staat er bij die YT knop dat je de id moet geven na de v=
Maar het lukt bij mij niet om zo een filmpje te posten, hoe moet het dan wel?
Code: Select all
https://youtu.be/WbuKgzgeUIU
1.
Code: Select all
[youtube]https://youtu.be/WbuKgzgeUIU[/youtube]
Code: Select all
[youtube]WbuKgzgeUIU[/youtube]