Volgens mij is hij over een bank gevallen.Gamefreak wrote:@Scampi, jij hebt ECHT een bank overvallen of wat ?
Re: Je laatste aankoop (geen games)
737of heeft hij een rijke suikeroom in het zuiden van Frankrijk die is te komen overlijdenSora_Lizard wrote:Volgens mij is hij over een bank gevallen.Gamefreak wrote:@Scampi, jij hebt ECHT een bank overvallen of wat ?
738Zoals ik zei ik heb vast werk en veel van de belastingen terug getrokken.
Alsook consoles vallen heel goed mee van prijs hoor.
En die aankoop nu was ik al vergeten. Heb die zo zat als een kanon gedaan gisterennacht
Alsook consoles vallen heel goed mee van prijs hoor.
En die aankoop nu was ik al vergeten. Heb die zo zat als een kanon gedaan gisterennacht
739Als ik strontzat was zou ik daar waarschijnlijk niet eens toe in staat zijn...
740Das puur trainingKolm wrote:Als ik strontzat was zou ik daar waarschijnlijk niet eens toe in staat zijn...
741RoflShAmPi wrote:Das puur trainingKolm wrote:Als ik strontzat was zou ik daar waarschijnlijk niet eens toe in staat zijn...
742
Iemand een glaasje jus d orange?
De schillen kan ik weggooien
De schillen kan ik weggooien
743ShAmPi wrote:Das puur trainingKolm wrote:Als ik strontzat was zou ik daar waarschijnlijk niet eens toe in staat zijn...
745
Verzending was bijna zoveel als gewone prijs... Maarja
Last edited by dividedx11 on 09 Apr 2016 17:55, edited 1 time in total.
746
lege box voor delen 1-10 (volledige reeks) + een ex libris gesigneerd door de auteur.
beperkte oplage
beperkte oplage
747
Magic The Gathering - Fat pack van Shadows over Innistrad, de nieuwste set. Toch wel wat goeie pulls gehad in mijn pakjes, kben content.
750Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2