@Colossus; Echt ik vond dat wel leuk door de korte levels. Weersta een guide
@Zenmaster; Coole game blijkbaar die zijn geld wel waard is hé Geen enkel stofje op de disc en nieuwe verpakking.
Re: Wat speel je op dit moment?
737Haha, nee geen stof, want gij hebt er ni veel mee gedaan he Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
En ja voor mij nog een topgame. Kwa verhaal niet mijn favoriet uit de reeks, maar de rest maakt het toch de moeite waard.
Deze run heeft nu lang geduurd, maar zo zie je elk detail van de game wel en kan je ervan genieten. Nog een paar runs "guns blazing" en de laatste twee lekker stealth.
Maar dan zijn we weer een paar weken verder..
En ja voor mij nog een topgame. Kwa verhaal niet mijn favoriet uit de reeks, maar de rest maakt het toch de moeite waard.
Deze run heeft nu lang geduurd, maar zo zie je elk detail van de game wel en kan je ervan genieten. Nog een paar runs "guns blazing" en de laatste twee lekker stealth.
Maar dan zijn we weer een paar weken verder..
738Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinumzenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Tussendoor speel ik Far Cry 3: Blood Dragon. Groot verschil in diepgang met Far Cry 3, maar desalniettemin heel vermakelijk
739Komaan man, doe mee! Misschien (waarschijnlijk) haal je mij nog in!met0t0 wrote:Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinumzenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Tussendoor speel ik Far Cry 3: Blood Dragon. Groot verschil in diepgang met Far Cry 3, maar desalniettemin heel vermakelijk
740Ik heb jammer genoeg veel minder tijd om te gamen dan ik zelf zou willen, dus het zal mij sowieso niet lukken om u in te halenzenmaster wrote:Komaan man, doe mee! Misschien (waarschijnlijk) haal je mij nog in!met0t0 wrote:Zelfde bij mij. Maar ik ga niet al die dingen opnieuw doen voor de platinumzenmaster wrote:Kvind het jammer dat hij niet bij de launch trophies had, dan had ik al lang de platinum en meer tijd om games te doen die liggen te wachten.
Bovendien heb ik er dan maar mijn werk van gemaakt om vlot de platinum van Metal Gear Solid V: The Phantom Pain te halen
741 nice. Ik moet er nog aan beginnen binnenkort. Eerst maar eens gewoon uitspelen
Kijk er tegelijk ook een beetje tegenop omdat de game eigenlijk niet "compleet" is door het vertrekken van Kojima.
Kijk er tegelijk ook een beetje tegenop omdat de game eigenlijk niet "compleet" is door het vertrekken van Kojima.
742Vandaag begonnen aan de nathan drake collectie, fantastisch om na 4 jaar weer eens te spelen
743Toon8 wrote:Vandaag begonnen aan de nathan drake collectie, fantastisch om na 4 jaar weer eens te spelen
Heb de eerste twee uitgespeeld en vond het wel iets hebben, buiten de aliens enzo... Tussen al het avontuur en schatzoeken was dat wel een afknapper.
Gisteren nog een embleem bij in MGS4: Panther. Vandaag al begonnen aan de volgende playthrough. Big Boss komt dichterbij...
744Zombi via psplus. Vermakelijke game die precies steeds verslavender wordt
746Defense Grid 2 op PS4 met daartussen een beetje Don't Die Mr. Robot. Beide toffe games om tussendoor te spelen.
Op de Vita ga ik beginnen aan Trillion: God of Destruction.
Op de Vita ga ik beginnen aan Trillion: God of Destruction.
748Ik blijf maar fallout 4 spelen. Zelfs de kleinste onderdelen houden mij tientallen uren bezig. Ik heb amper dingen van de main quest gedaan en ben al lvl 43
749Dat had ik in Skyrimgamerke1992 wrote:Ik blijf maar fallout 4 spelen. Zelfs de kleinste onderdelen houden mij tientallen uren bezig. Ik heb amper dingen van de main quest gedaan en ben al lvl 43
Gevolg was wel dat toen ik aan de main quest begon, deze veel en veel te makkelijk was... In een paar uur was ik erdoor omdat de meeste vijanden maar 1 of 2 slagen meer nodig hadden en ik naar de meeste plekken al kon fast travellen