Het zou maar erg zijn, moest je die allemaal leeggegoten hebben om het flesje te kunnen bijhoudenRoyVdW wrote:Ja alles geproefd
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: 'It's all about the drinks'-topic
647Oh da wist ik ook niet! Ik gaan er is op beginnen letten in 't jeugdhuis waar ik vaak zit!ShAmPi wrote:Tsssss
Is gene gewonen dak gepost heb he
Kijk eens goed naar het logo
Duvel zet een speciaal etiket op 1 duvelflesje om de duizende duvels.
ipv het standaard logo is het een duiveltje en engeltje.
Dus het kan zijn dat je het flesje al tegengekomen bent maar er niet op gelet hebt.
Ze zijn redelijk zeldzaam, maar je kan ze tegenkomen dus.
648
Gisteren weer een Waterloo gedronken, begint een van mijn favorieten te worden samen met Karmeliet, La Chouffe en Omer!
649Dan ga ik dat ook een dringend moeten proberenMaar dan wil ik eerst dat glas hebbenThe Wastelander wrote: Gisteren weer een Waterloo gedronken, begint een van mijn favorieten te worden samen met Karmeliet, La Chouffe en Omer!
Ik heb gisteren een bruine tongerlo gedronken. Dat is bier dat ik altijd in huis heb.
650Tijd om dit topic nog eens van onder het stof te halen!
Deze heb ik gisteren gedronken:
Lekker bier! Een zachte fruitige smaak erbij. Stond wel nog ietsje te warm om te drinken, jammer genoeg.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Deze heb ik gisteren gedronken:
Lekker bier! Een zachte fruitige smaak erbij. Stond wel nog ietsje te warm om te drinken, jammer genoeg.
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
651Ik heb gisteren een 15 maanden oude orval gedronken. Ik vond de smaak echt veel beter dan een nieuwe orval. De bitterheid is dan wat verdwenen en ik vind dat er een zachtere smaak is.
652Waar hebt ge hem gehaald? Zelf laten staan in de kelder?gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren een 15 maanden oude orval gedronken. Ik vond de smaak echt veel beter dan een nieuwe orval. De bitterheid is dan wat verdwenen en ik vind dat er een zachtere smaak is.
Ik heb een Orval staan die nu een jaar is, maar ik twijfel om hem nu al op te drinken en niet nog langer te houden
653Ik ging barbecuen en plots kwam de papa van mijn vriendin dat brengen van uit zijn kelder. Die koopt altijd 2 bakken orval. 1tje om te laten staan voor meer als een jaar en 1tje om zo op te drinken.met0t0 wrote:Waar hebt ge hem gehaald? Zelf laten staan in de kelder?gamerke1992 wrote:Ik heb gisteren een 15 maanden oude orval gedronken. Ik vond de smaak echt veel beter dan een nieuwe orval. De bitterheid is dan wat verdwenen en ik vind dat er een zachtere smaak is.
Ik heb een Orval staan die nu een jaar is, maar ik twijfel om hem nu al op te drinken en niet nog langer te houden
654Heel lekker, aanrader voor de liefhebbers van fruitig en zoetmet0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
655Heeft iemand al eens wolf carte blanche gedronken? Ik heb opgevangen dat die heel lekker zou zijn.
656Nog niet gezien Ik weet wel dat ze 'wolf' verkopen in den aldi (of toch in Gent want hun aanbod kan een beetje verschillen), misschien daar eens kijkengamerke1992 wrote:Heeft iemand al eens wolf carte blanche gedronken? Ik heb opgevangen dat die heel lekker zou zijn.
657Ik drink veel te veel om hier te posten. Ik vergeet het dan ook altijd.
Anyway gisteren 4 pintjes tijdens het gras maaien.
1 chimay blue en 1 ommegang op terras toen ik met hond gaan wandelen ben.
En dan 2 pintjes en ne la chouffe bij ouders thuis toen ik daar iets moest gaan slijpen.
En uiteindelijk savonds op gemak in de tuin 1 duvel en 1 duvel tripel.
Een doordeweekse woensdag dus.
En dan 2 pintjes en ne la chouffe bij ouders thuis toen ik daar iets moest gaan slijpen.
658ShAmPi wrote:Ik drink veel te veel om hier te posten. Ik vergeet het dan ook altijd.
Aan de hoeveelste lever zit je al?
660Ah nee, enkel op woendag hé volgens jouShAmPi wrote:Ik drink niet elke werkdag zoveel he.