Bwa je weet nooit hé! Friends request is verstuurd!paveman wrote:Haha! Daar voldoe ik wel aan ja. Moet er alleen nog een spel zijn wat we beide spelen... (aangezien in ieder geval onze favoriete genres wat uit elkaar liggen)
Re: Deel je SEN (PSN) ID
47ik heb pavemans ook eentje gestuurdNTGSruler wrote:Bwa je weet nooit hé! Friends request is verstuurd!paveman wrote:Haha! Daar voldoe ik wel aan ja. Moet er alleen nog een spel zijn wat we beide spelen... (aangezien in ieder geval onze favoriete genres wat uit elkaar liggen)
48Haha! Nice jongens! Leuke uitbreidingen van de friends list .
Weet wel vast: als je een berichtje stuurt via PSN en je krijgt geen reactie. Ligt niet aan jou en zo aso ben ik uiteindelijk ook weer niet... Is meer dat ik nog wel eens vaak denk 'ah, heb zin om even te gamen' en het uitdraait op 'shit, ben ik nou echt alleen maar met de kids bezig terwijl Playstation is calling out my name?!?!'
Weet wel vast: als je een berichtje stuurt via PSN en je krijgt geen reactie. Ligt niet aan jou en zo aso ben ik uiteindelijk ook weer niet... Is meer dat ik nog wel eens vaak denk 'ah, heb zin om even te gamen' en het uitdraait op 'shit, ben ik nou echt alleen maar met de kids bezig terwijl Playstation is calling out my name?!?!'
49Ik niet dusNTGSruler wrote:Die van mij mag er ook bij.
NTGSruler - NTGSruler.
Als er mensen zich geroepen voelen mogen ze mij altijd toevoegen. Vooral trophyhunters onder ons
Trophies interesseren zoals de meeste wel al weten evenveel als naar een marathonaflevering van "Een slak reist de wereld rond" te kijken.
Maar mensen aan trophies helpen (boosten) heb ik dan geen probleem mee
Ik heb hier zo ooit iemands Watch_dogs trophy helpen boosten.
Weet enkel niet meer wie
50Geen probleem. Uiteindelijk gaat het ook om de friendslist wat uit te breidenpaveman wrote:Haha! Nice jongens! Leuke uitbreidingen van de friends list .
@Shampi: goed dak dat weet! Alsk ooit u eens nodig heb
52SEN: hybriz
Stond er op het vorige forum al bij, maar was vergeten dat we vanaf nul herbegonnen!
Stond er op het vorige forum al bij, maar was vergeten dat we vanaf nul herbegonnen!
53de lijst is vergeleken met de vorige lijsten nog maar een mager beestjeHybris wrote:SEN: hybriz
56Heb nog maar eens even een rondje toevoegen gedaan
Als t goed is zal dividedx dit topic snel even up-to-date maken (topgozer! )
Als t goed is zal dividedx dit topic snel even up-to-date maken (topgozer! )
57Normaal gezien is de lijst weer up-to-date! Laat het me gerust weten als ik iemand ben vergeten! En bedankt aan paveman voor de reminder!
59Jallekes reporting for duty! Als iemand ne keer BF4 wilt kassen met mij, stuurt ma friendrequest! (Zegt wel even uw pressxtorevive naam in bericht op ps4)
60Mr.Wolf wrote:Ik sta er denk ik ook nog niet tussen. Ik ben killerkeoo1 op psn
FixedThe Wastelander wrote:Jallekes reporting for duty! Als iemand ne keer BF4 wilt kassen met mij, stuurt ma friendrequest! (Zegt wel even uw pressxtorevive naam in bericht op ps4)