Onze vriend Sjazie is begonnen met Dark Souls III en heeft mij gevraagd om zijn vorrderingen hier te plaatsen i.v.m. zijn huiswerk dat blijkbaar nog moeilijker te verslaan is als de bazen in Dark Souls III.
@ Sjazie, succes met de bazen en met je huiswerk!
Re: Dark Souls III
3Mijn controller gaat van zichzelf wel kapot, hoef ik niks meer aan te doen :,)ShAmPi wrote:Die game is echt niets voor mij.
Bakjes en tvschermen zouden sneuvelen
I'm not even joking xD hebben jullie ook dat dat plastic op je analoge sticks gewoon wegslijt?
4Nope.Sjazie wrote:Mijn controller gaat van zichzelf wel kapot, hoef ik niks meer aan te doen :,)ShAmPi wrote:Die game is echt niets voor mij.
I'm not even joking xD hebben jullie ook dat dat plastic op je analoge sticks gewoon wegslijt?
Want ik heb xbox one thumbsticks erop steken
6Dat gebeurde ook bij mij, maar ik had soort van die dopjes gekocht om erop te doen en die zijn wel handigSjazie wrote:Mijn controller gaat van zichzelf wel kapot, hoef ik niks meer aan te doen :,)ShAmPi wrote:Die game is echt niets voor mij.
7Wil je weten hoe xbone thumbs op ds4 eruit zien dan kan je kijken in mijn DS4 Paintjob topic
http://www.pressxtorevive.com/forum/vie ... ?f=9&t=162
8Ik heb da de laatste tijd ook. Da rubber is wat opengescheurd (hihihihi) bij mij
9LOLMr.Wolf wrote:Ik heb da de laatste tijd ook. Da rubber is wat opengescheurd (hihihihi) bij mij
Ik heb er ook last van tho. Ik ben alleen niet van plan er van die thumbsticks op te doen, vind die sticks juist prettig zoals ze zijn...
11Dayumm, je bent all out gegaan voor die xD Netjes hoor!ShAmPi wrote:Wil je weten hoe xbone thumbs op ds4 eruit zien dan kan je kijken in mijn DS4 Paintjob topic
Ben bang dat ik gewoon nieuwe dopjes ga moeten kopen xD
12Dankje! Is het ook zekermet0t0 wrote:Leuke gameplayfilmpjes!
Ziet er mij alweer een best pittige game uit
13Zou vooral een probleem zijn bij de eerste serie DS4's maar bij mij valt het nog wel mee (2 DS4's van release PS4). De fijne graantjes zijn wat afgesleten maar geen barsten ofzo...Sjazie wrote:Mijn controller gaat van zichzelf wel kapot, hoef ik niks meer aan te doen :,)ShAmPi wrote:Die game is echt niets voor mij.
14Kloptt, die van mij is ook first gen, helaasKolm wrote:Zou vooral een probleem zijn bij de eerste serie DS4's maar bij mij valt het nog wel mee (2 DS4's van release PS4). De fijne graantjes zijn wat afgesleten maar geen barsten ofzo...Sjazie wrote:Mijn controller gaat van zichzelf wel kapot, hoef ik niks meer aan te doen :,)ShAmPi wrote:Die game is echt niets voor mij.