Dat is ene van proximus baby tv, heb het nog wel eens gezien maar geen idee hou die dikke ratte noemt
Pablo?
Re: Guess the Movie
332Tijd voor een tip,
Deze persoon gaat altijd in een heel slecht restaurant eten waar ze niks hebben...
En onze hoofdpersoon moet altijd zijn eigen eten halen, hoe zielig is dat.
Om honger van te krijgen.....
Deze persoon gaat altijd in een heel slecht restaurant eten waar ze niks hebben...
333Ratatouille !!!Colossus wrote:Tijd voor een tip,
334Oke daddy's, degene die het weten maar nog even niet wouden zeggen, zeg het maar, anders is het hier weer
335Henry!!!
Al weet ik niet hoe het programma net heet. Technisch gezien ook geen film, tenzij ik die gemist heb
Mexicaans rotvent moet altijd net datgene hebben dat ze in het restaurant niet meer hebben. Vervolgens dan maar zelf gaan zoeken bij de supermarkt, groenteboer en tenslotte bij de teler zelf. Heerlijk educatief
Al weet ik niet hoe het programma net heet. Technisch gezien ook geen film, tenzij ik die gemist heb
Mexicaans rotvent moet altijd net datgene hebben dat ze in het restaurant niet meer hebben. Vervolgens dan maar zelf gaan zoeken bij de supermarkt, groenteboer en tenslotte bij de teler zelf. Heerlijk educatief
336Heet t niet Hungry Henry? Irritant filmpje als je t mij vraagt... Vraag me ook af waarom ie niet naar een ander restaurant gaat, aangezien t bij deze ober ALTIJD op is...
337Ik zit nog altijd op die ene aflevering te wachten tot Henri een keer zegt van: jij heb ook niks en dat dan de aflevering ook stopt hahaha
Het antwoord was dus: Henri heeft honger!
Piqiun mag nieuwe doen
Het antwoord was dus: Henri heeft honger!
Piqiun mag nieuwe doen
342Die moet ik dringend eens zien.Sanity penguin wrote:tip: zelfde acteur als in Crimson Peak doet mee.
344Lol, dat deze nog wordt opgerakeldColossus wrote:Tijd om het maar eens te zeggen pinguïn
De film is "Only lovers left alive"
345Gewoon een half jaar niks heSanity penguin wrote:Lol, dat deze nog wordt opgerakeldColossus wrote:Tijd om het maar eens te zeggen pinguïn
De film is "Only lovers left alive"
Omdat het niet geraden is vind ik dat je een nieuwe mag plaatsen