Oh dat gaat toch echt niet gebeurenGamefreak wrote:
jij gaat 'You Died' de komende weken/maanden weer wat zien opduiken me dunkt
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
842
(digitale versie)
Ook nog Dead Nation + Road of Devastation en alle Batman Arkham City DLC met paaskorting.
Ook nog Dead Nation + Road of Devastation en alle Batman Arkham City DLC met paaskorting.
Last edited by zenmaster on 11 Apr 2016 06:50, edited 1 time in total.
843IMPOSSIBLE....Marty wrote:Oh dat gaat toch echt niet gebeurenGamefreak wrote:
jij gaat 'You Died' de komende weken/maanden weer wat zien opduiken me dunkt
846Je zit flink in de MGS sfeer he bawzmaster eh.. zenmayne?!zenmaster wrote:(digitale versie)
849Lol Ben een heel grote fan en heb spijt dat ik tijd geleden alles heb weggedaan... En nu kan je ze kopen voor een derde van de prijs +5 jaar geleden als je geduld hebt. Zoals MGS3 Subsistence, mint voor 12 euro Ben nog old school, heb liever een doosje, disc en boekje dat ik kan vastpakken in plaats van digitale games.paveman wrote:Je zit flink in de MGS sfeer he bawzmaster eh.. zenmayne?!zenmaster wrote:(digitale versie)
850Oh, ik ben net zo old school, hoor! Tenminste: tenzij de prijs van digitaal t.o.v. fysiek stukken scherper is en het een leuke, maar niet bijzonder game is (of ik heb 'm al op een ouder platform). Dan wil ik nog wel eens wat digitaal doen.zenmaster wrote:Lol Ben een heel grote fan en heb spijt dat ik tijd geleden alles heb weggedaan... En nu kan je ze kopen voor een derde van de prijs +5 jaar geleden als je geduld hebt. Zoals MGS3 Subsistence, mint voor 12 euro Ben nog old school, heb liever een doosje, disc en boekje dat ik kan vastpakken in plaats van digitale games.paveman wrote:Je zit flink in de MGS sfeer he bawzmaster eh.. zenmayne?!zenmaster wrote:(digitale versie)
851Ja ik ook. Zoals Ground Zeroes. Spel duurt niet lang en is maar een voorsmaakje voor de echte game, en kostte maar 4 euro. Of inderdaad gewoon kleinere leuke games die niet echt in een shrine horen
853veel plezier in het virtueel stervenTjeefkeuh wrote: Eventjes een week geen leven meer
854Idem hier, jammer dat ik die andere versie met 2 figurines niet kon vindenMarty wrote:
En deze is ook besteldSora_Lizard wrote:Toch ook maar besteld.