Neenee nu is het echt pauze.
Eerst de retroconsolekamer maken
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
887
Voor met vrienden wat te kunnen gamen Wie weet krijg ik zelfs mijn vriendin zo ver om het eens te proberen
889haal de verf en behangpapier alvast bovenShAmPi wrote:Neenee nu is het echt pauze.
890Vandaag van 10u tot 16u retro gaming beurs in StevoortShAmPi wrote:Neenee nu is het echt pauze.
893je toetsenbord is toe aan vernieuwing Scampimans, een van je toetsen blijft hangen. Met jouw budget kan je er een kopen die afgewerkt is met gouden handgrepenShAmPi wrote:Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaselt is me veel te ver
@Zendingens, is een beurs waar je veel kan vinden ja, deze editie ben ik echter niet gegaan
895Mooie dildo, succes daarmee!
Nee, coole spullen. Wat is dat van MGS, een lampje?
Heb er zelf ook nog toegevoegd, misschien straks eens fotoke maken van mijn bescheiden collectie.
Ik zoek eigenlijk Ultimate Marvel vs Capcom 3, maar tot ik die vind ga ik deze nog maar eens doen.
En misschien deze, wacht nog op antwoord van de verkoper met een foto of hij wel compleet is:
Heb deze platinum, maar heb altijd al de Special Edition willen hebben.
Ennnn:
Heb er zelf ook nog toegevoegd, misschien straks eens fotoke maken van mijn bescheiden collectie.
Ik zoek eigenlijk Ultimate Marvel vs Capcom 3, maar tot ik die vind ga ik deze nog maar eens doen.
En misschien deze, wacht nog op antwoord van de verkoper met een foto of hij wel compleet is:
Ennnn:
896Jups, een zaklamp. Ga 'm wel in de verpakking houdenzenmaster wrote:Mooie dildo, succes daarmee!
Ennnn:
897die lelijke klak heb ik ook erbij gekregendividedx11 wrote:Naar de game mania geweest en met dit terug gekomen
898Hooouuhh jij vind toch altijd het beste R&C stuff heb ik dat niet nog eens gezegd pas beetje jaloers toch.dividedx11 wrote:Naar de game mania geweest en met dit terug gekomen
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk