Re: Welke game speelde je het laatste uit?

571
Mr.Wolf wrote:Far Cry 4 8.5/10
+ Prachtige wereld. Je speelt dacht ik in de Himalaya
+ Hoofdmissies waren wel tof om te spelen
+ Sidequests waren wel lachen (Longinus + Yogi And Reggie zijn echt zalig)
+ Shangri La was epic

+/- Lijkt hard op de voorganger

- Optionele missies zoals dood de leider, bevrijd de gijzelaars,... werden saai naar het einde toe
- Iets meer van het einde verwacht
- Ik wou ook iets meer zien van Pagan
Ik weet niet waarom maar ik vond de shangri la missies saai. De longinus missies vond ik wel leuk maar die stelden ook eigenlijk niets voor (altijd hetzelfde). En de missies van yogi en reggie waren fucked up ;)
En de meeste zij missies heb ik ook nooit gedaan wegens altijd hetzelfde, na 1 te spelen had je het wel gezien. De jacht naar een mythisch dier vond ik dan wel altijd leuk.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

572
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote:Far Cry 4 8.5/10
+ Prachtige wereld. Je speelt dacht ik in de Himalaya
+ Hoofdmissies waren wel tof om te spelen
+ Sidequests waren wel lachen (Longinus + Yogi And Reggie zijn echt zalig)
+ Shangri La was epic

+/- Lijkt hard op de voorganger

- Optionele missies zoals dood de leider, bevrijd de gijzelaars,... werden saai naar het einde toe
- Iets meer van het einde verwacht
- Ik wou ook iets meer zien van Pagan
Ik weet niet waarom maar ik vond de shangri la missies saai. De longinus missies vond ik wel leuk maar die stelden ook eigenlijk niets voor (altijd hetzelfde). En de missies van yogi en reggie waren fucked up ;)
En de meeste zij missies heb ik ook nooit gedaan wegens altijd hetzelfde, na 1 te spelen had je het wel gezien. De jacht naar een mythisch dier vond ik dan wel altijd leuk.
Ik vond Shangri La een mooie wereld en ik ben wel fan om met de boog te spelen ;) En de Longinus cutscenes waren wel leuk. De missies waren idd altijd wel hetzelde. Die jacht heb ik ook altijd wel gedaan omdat ik anders niet alles kon upgraden
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

573
Toon8 wrote:
Mr.Wolf wrote:Far Cry 4 8.5/10
+ Prachtige wereld. Je speelt dacht ik in de Himalaya
+ Hoofdmissies waren wel tof om te spelen
+ Sidequests waren wel lachen (Longinus + Yogi And Reggie zijn echt zalig)
+ Shangri La was epic

+/- Lijkt hard op de voorganger

- Optionele missies zoals dood de leider, bevrijd de gijzelaars,... werden saai naar het einde toe
- Iets meer van het einde verwacht
- Ik wou ook iets meer zien van Pagan
Ik weet niet waarom maar ik vond de shangri la missies saai. De longinus missies vond ik wel leuk maar die stelden ook eigenlijk niets voor (altijd hetzelfde). En de missies van yogi en reggie waren fucked up ;)
En de meeste zij missies heb ik ook nooit gedaan wegens altijd hetzelfde, na 1 te spelen had je het wel gezien. De jacht naar een mythisch dier vond ik dan wel altijd leuk.
ge kunt het spel ook uitspelen op een halfuurke, zonder ook maar één schot te lossen :) in't begin gewoon een kwartiertje wachten in't paleis van Pagan Min, tot hij terugkomt. dan komt ge direct op de laatste cutscene uit :p

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

574
paveman wrote: Ja, de :Tp: is een kwestie van nog een paar uurtjes spelen, dat komt wel goed ;)
Het was mijn eerste game voor de PS3 en ik vond het een érg goede game, maar ik werd pas echt omver geblazen door deel 2. Deel 3 vond ik (juist ook vanwege hoe goed deel 2 was) teleurstellend, of nou ja: een stuk minder. Nu achteraf bekeken dus nog wel een stuk beter dan de eerste (al heeft de eerste inderdaad altijd toch iets magisch).
Welk chapter vindt ge het lastigst op crushing? Ik heb de platinum net gehaald en ik heb serieus gesukkeld op bepaalde plaatsen.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

575
Mr.Wolf wrote: Ik vond Shangri La een mooie wereld en ik ben wel fan om met de boog te spelen ;) En de Longinus cutscenes waren wel leuk. De missies waren idd altijd wel hetzelde. Die jacht heb ik ook altijd wel gedaan omdat ik anders niet alles kon upgraden
Ik denk dat bij mij het gebrek aan wapens meespeelde en dat je veel melee aanvallen moest doen. Na de 3e rol te vinden had ik totaal geen goesting meer om nog zo'n missie te spelen.
Denk dat Far Cry Primal dan ook niets voor mij zal zijn, al ga ik hem toch wel eens ooit proberen.
Ligeiro wrote:ge kunt het spel ook uitspelen op een halfuurke, zonder ook maar één schot te lossen :) in't begin gewoon een kwartiertje wachten in't paleis van Pagan Min, tot hij terugkomt. dan komt ge direct op de laatste cutscene uit :p
Had ik ook gezien toen ik de verschillende eindes opzocht op youtube. Vraag me dan af hoe dit ontdekt geweest is, iemand die begonnen was aan het spel maar dan even dringend naar het wc moest zonder op pauze te zetten ofzo :P
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

576
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote: Ja, de :Tp: is een kwestie van nog een paar uurtjes spelen, dat komt wel goed ;)
Het was mijn eerste game voor de PS3 en ik vond het een érg goede game, maar ik werd pas echt omver geblazen door deel 2. Deel 3 vond ik (juist ook vanwege hoe goed deel 2 was) teleurstellend, of nou ja: een stuk minder. Nu achteraf bekeken dus nog wel een stuk beter dan de eerste (al heeft de eerste inderdaad altijd toch iets magisch).
Welk chapter vindt ge het lastigst op crushing? Ik heb de platinum net gehaald en ik heb serieus gesukkeld op bepaalde plaatsen.
Meer bepaalde plekken inderdaad dan een volledig chapter, al zaten er juist een heel aantal echt poepsimpele chapters tussen (behalve de overduidelijke eerste chapters) zoals het varen en het stuk met de mutanten. Eind chapter 4 heb ik wel even over gedaan (dat je van hoog op een rots een vallei in gaat met de nodige enemies en later bij het hangende vliegtuig ook wel even) en de welbekende blue room (eind chapter 5) was ook wel even een paar keer opnieuw proberen. Buiten dat kan ik zo even niets bedenken, maar vind ik het sowieso achteraf bekeken allemaal wel wat meevallen. Als je ergens niet doorkomt is dat wel even frustrerend, zeker als je door een schot van een shotgun door een enemy die je van achter besluipt wordt gedood nét voordat je bij een volgende checkpoint bent..., maar het is toch elke keer weer zo dat je na een x aantal keer proberen weer precies weet om welke enemies je moet denken of dat je net wél een beetje geluk hebt om het stuk door te komen.

Brutal ga ik (denk ik) niet aan beginnen: het moet wel leuk blijven, maar Crushing is best pittig bij tijden (zeker voor een niet-shooter-speler zoals ik), maar wel echt heel erg goed te doen, vind ik.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

577
paveman wrote: Meer bepaalde plekken inderdaad dan een volledig chapter, al zaten er juist een heel aantal echt poepsimpele chapters tussen (behalve de overduidelijke eerste chapters) zoals het varen en het stuk met de mutanten. Eind chapter 4 heb ik wel even over gedaan (dat je van hoog op een rots een vallei in gaat met de nodige enemies en later bij het hangende vliegtuig ook wel even) en de welbekende blue room (eind chapter 5) was ook wel even een paar keer opnieuw proberen. Buiten dat kan ik zo even niets bedenken, maar vind ik het sowieso achteraf bekeken allemaal wel wat meevallen. Als je ergens niet doorkomt is dat wel even frustrerend, zeker als je door een schot van een shotgun door een enemy die je van achter besluipt wordt gedood nét voordat je bij een volgende checkpoint bent..., maar het is toch elke keer weer zo dat je na een x aantal keer proberen weer precies weet om welke enemies je moet denken of dat je net wél een beetje geluk hebt om het stuk door te komen.

Brutal ga ik (denk ik) niet aan beginnen: het moet wel leuk blijven, maar Crushing is best pittig bij tijden (zeker voor een niet-shooter-speler zoals ik), maar wel echt heel erg goed te doen, vind ik.
Chapter 4 was inderdaad vrij lastig, maar bij die blue room heb ik niet echt problemen gehad. Wel tamelijk wat geluk waarschijnlijk, aangezien ik daar in 1 keer door geraakt ben. Het frustrerendste stuk vond ik die kerk naar het einde toe. De snipers vielen goed mee, maar daarna ging ik keer op keer dood bij de voorlaatste of laatste shotgunvent die van achter een pilaar sprong.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

578
Ik heb zelf wel ook een stuk meer problemen in chapter 4 gehad volgens mij dan in de blue room. Het lastigste bij die laatste was dat ik de grenade launcher gepakt had, terwijl die natuurlijk niet zoveel ammo heeft. Aangezien ik in m'n gewone wapen ook niet superveel ammo had, moest ik ergens wel blootgesteld zijn om ergens ammo of een wapen te rapen. Domme is dat als je een keer dood bent gegaan, je niet een stukje terug een ander wapen kunt pakken, terwijl dit er hiervoor nog wel lag....

Die kerk heb ik dan weer weinig problemen mee gehad (wel een keer of 5-10 proberen, dat dan weer wel). Ik had al snel bedacht om even vooruit te lopen om de enemies te laten spawnen, om me vervolgens weer achterin de kerk te 'verschuilen': gaf me wat meer tijd om headshots uit te delen :D. Die schotgun kerel kwam daardoor wellicht eerder al mijn richting uit.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

579
Far Cry 3: Blood Dragon

Leuk tussendoortje. Vlotte gameplay zoals in Far Cry 3, maar met veel minder variatie. De sfeer van de game is wel fantastisch. Grappig bij momenten, maar vooral leuk om zo terug te zijn in die jaren '80 filmstijl. Net wanneer de game wat eentonig begon te worden, waren er gelukkig de laatste 2 missies die voor variatie zorgden.

7/10

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

582
Tjeefkeuh wrote:
paveman wrote: Ja, de :Tp: is een kwestie van nog een paar uurtjes spelen, dat komt wel goed ;)
Het was mijn eerste game voor de PS3 en ik vond het een érg goede game, maar ik werd pas echt omver geblazen door deel 2. Deel 3 vond ik (juist ook vanwege hoe goed deel 2 was) teleurstellend, of nou ja: een stuk minder. Nu achteraf bekeken dus nog wel een stuk beter dan de eerste (al heeft de eerste inderdaad altijd toch iets magisch).
Welk chapter vindt ge het lastigst op crushing? Ik heb de platinum net gehaald en ik heb serieus gesukkeld op bepaalde plaatsen.
Tactiek is ook om je terug te trekken in een gang of deurgat en vijanden laten afkomen zodat je ze per stuk kunt afknallen. Er wordt gezegd dat de eerste de moeilijkste game is. Vond ze allemaal makkelijk op verpletterend. Brutal heb ik niet gedaan het moet uitdagend en plezant blijven en hoort toch niet bij plat. Heb op YouTube wel gelezen dat je het met tweaks kan halen maar dat is niet legit en zwak dat je het zo zou doen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

583
RoyVdW wrote: Tactiek is ook om je terug te trekken in een gang of deurgat en vijanden laten afkomen zodat je ze per stuk kunt afknallen. Er wordt gezegd dat de eerste de moeilijkste game is. Vond ze allemaal makkelijk op verpletterend. Brutal heb ik niet gedaan het moet uitdagend en plezant blijven en hoort toch niet bij plat. Heb op YouTube wel gelezen dat je het met tweaks kan halen maar dat is niet legit en zwak dat je het zo zou doen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het is nu ook niet erg moeilijk, maar ge loopt zonder problemen door sommige chapters heen en bij andere moest ik 10-20 keer een klein stuk opnieuw doen.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

584
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote: Tactiek is ook om je terug te trekken in een gang of deurgat en vijanden laten afkomen zodat je ze per stuk kunt afknallen. Er wordt gezegd dat de eerste de moeilijkste game is. Vond ze allemaal makkelijk op verpletterend. Brutal heb ik niet gedaan het moet uitdagend en plezant blijven en hoort toch niet bij plat. Heb op YouTube wel gelezen dat je het met tweaks kan halen maar dat is niet legit en zwak dat je het zo zou doen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het is nu ook niet erg moeilijk, maar ge loopt zonder problemen door sommige chapters heen en bij andere moest ik 10-20 keer een klein stuk opnieuw doen.
Ja de game heeft bepaalde stukken waar veel vijanden spawnen op pleinen of open plekken ja maar voor de rest lineair avontuur en dan maakt de moeilijkheidsgraad niks uit. Ook munitie op overschot dat was bij TLoU anders.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

585
Adams venture origens 8/10
Het is een leuke adventure puzzel game. De game doet wat denken aan indiana Jones en Uncharted met wat moeilijkere puzzels af en toe. Er is misschien niet zoveel actie maar toch heb ik genoten van deze game.

Disney Infinity 3.0 9/10
Ik vond dit het beste deel tot nu toe, vooral dat je nu playsets van Star Wars kunt spelen. En als je niet van Star Wars zou houden kun je de inside out of marvel battlegrounds playset spelen.

Bully 9.5/10
Ik vond dit een zeer toffe game op Ps2 en nu op ps4 nog altijd even tof. Deze moet iedere gamer toch eens gespeeld hebben. De uren dat ik in deze game gestoken heb waren het dubbel en dik waard.
Image
cron