Jij weet altijd goede R&C dingen te vinden.dividedx11 wrote:Deze binnen gekregen
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Jij weet altijd goede R&C dingen te vinden.dividedx11 wrote:Deze binnen gekregen
Uiteraard waarom zou Ratchet & Clank anders mijn favoriete franchise zijnRoyVdW wrote:Jij weet altijd goede R&C dingen te vinden.dividedx11 wrote:Deze binnen gekregen
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Cool Is dat een losstaand verhaal van de game?Elexus wrote:
De boeken waren er al lang vóór de gamegamerke1992 wrote:Cool Is dat een losstaand verhaal van de game?Elexus wrote:
Ik had inderdaad al eens gehoord dat de games op de boeken zijn gebaseerd. Maar deze cover toont Gerald zoals hij er uit ziet in de laatste game (vind ik toch). Is dit een boek van voor of na de game dan?Ligeiro wrote:De boeken waren er al lang vóór de gamegamerke1992 wrote:Cool Is dat een losstaand verhaal van de game?Elexus wrote:
Bedankt, leuk om te weten Ik ga er wat over opzoeken.Elexus wrote:Als ik het goed heb gelezen, zijn de boeken van voor de events van de games. The last wish is een boek met short stories waarbij je meer achtergrondinfo krijgt over de wereld en de personages. Vanaf Blood of Elves begint dan het 'echte' verhaal en da's meer gericht op de relatie tussen Geralt en Ciri.
TettenGamefreak wrote:wat is dat op de eerste foto precies Swa ?
Beeldje van dead Island riptideGamefreak wrote:wat is dat op de eerste foto precies Swa ?
u zegt ?ShAmPi wrote:TettenGamefreak wrote:wat is dat op de eerste foto precies Swa ?