Ik ben dees ook aan t spelen voor review... Wat vind jij er van?coolgamer wrote:Stories the Path Of Destinies
Re: Wat speel je op dit moment?
782Metal Gear Solid 4. Redelijk vlot door Act 1 gekomen, in 26 min. Wel al veel van mijn pijlen verschoten, letterlijk dan. Hopelijk nog genoeg tot het einde. Nu Act 2.
783Wat vindt u ervan? Die Bully.Sanity penguin wrote:Momenteel canis canem edit. Volgende zal life is strange zijn en dan tussendoor wat Witcher.
Al heb ik in die laatste nog niet direct mijn flow en zin gevonden
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
784Beetje wennen aanvankelijk aan de graphics, maar ik ben het al gewoon. Ik vind dat het verbazend vlot speelt voor een port.RoyVdW wrote:Wat vindt u ervan? Die Bully.Sanity penguin wrote:Momenteel canis canem edit. Volgende zal life is strange zijn en dan tussendoor wat Witcher.
Het is ook een stukje nostalgie, dus dat is mooi meegenomen. Moest zo'n spel nu uitkomen, dan weet ik niet of ik het zo geweldig zou vinden. het opzet is niet zozeer meer van deze tijd denk ik, of het past alleszins niet meer bij mijn leeftijd
785Zou het iets voor mij zijn zie enkele van forum dit spelen en ben aant denken.Sanity penguin wrote:Beetje wennen aanvankelijk aan de graphics, maar ik ben het al gewoon. Ik vind dat het verbazend vlot speelt voor een port.RoyVdW wrote:Wat vindt u ervan? Die Bully.Sanity penguin wrote:Momenteel canis canem edit. Volgende zal life is strange zijn en dan tussendoor wat Witcher.
Het is ook een stukje nostalgie, dus dat is mooi meegenomen. Moest zo'n spel nu uitkomen, dan weet ik niet of ik het zo geweldig zou vinden. het opzet is niet zozeer meer van deze tijd denk ik, of het past alleszins niet meer bij mijn leeftijd
786Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
Wel weet ik dat het een vrij makkelijke platinum is (een beetje grinden niet nagelaten)
Wel weet ik dat het een vrij makkelijke platinum is (een beetje grinden niet nagelaten)
787Games met een makkelijke platinumSanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
788Op steam, denk niet dat hij op een ander platform te verkrijgen is.Gamefreak wrote:is die ook playstation, of speel je die op steam Toonski ?Toon8 wrote:Gisteren begonnen met amnesia the dark descent
Moest je kunnen moet je deze ook eens spelen, zeer goed spel en je hebt geen top pc nodig om het te draaien. Misschien voor je steam box als deze weer werkt?
789Ik vind het wel een leuke en kleurrijke game. Ik zit nu aan story 4paveman wrote:Ik ben dees ook aan t spelen voor review... Wat vind jij er van?coolgamer wrote:Stories the Path Of Destinies
790Nee niet persé Andy. Je bent toch niet jaloers op mijn aantal plats? Jij reageert ook enkel als je mij kan viseren met dit hè ;p Kom nou jongeman iedereen speelt toch wat die wilt. Maar oké dat het plezant is ontken ik nietdaviduvel wrote:Games met een makkelijke platinumSanity penguin wrote:Moeilijk te zeggen, ik weet niet precies wat jij leuk vindt
791Weer PS4 zeker? Zal eens een lijst moeten beginnen maken van wat ik allemaal ga spelen als ik OOIT een PS4 heb En heb al een dikke backlog op PS3...
792Dat is het zeker idd. Ik heb er nog 5 of 6 op te zitten en inmiddels het 'echte' einde een keer bereiktcoolgamer wrote:Ik vind het wel een leuke en kleurrijke game. Ik zit nu aan story 4paveman wrote:Ik ben dees ook aan t spelen voor review... Wat vind jij er van?coolgamer wrote:Stories the Path Of Destinies
793Metal Gear Solid 4 (...alez gij ) Ondertussen het ergste stuk achter de rug, de ontsnapping met de motor in Act 3. Nu halverwege Act 4 en nog meer dan genoeg ammo. Het gaat nog lukken dit weekend denk ik Hoop ik...
794Rock Band 4, still going strong. Ondertussen begin ik over te schakelen naar Extreme met mijn drum.
795Dat klinkt moeilijkik speel met guitar hero 4 op regular en ik heb al heel veel moeite.Maxidomino wrote:Rock Band 4, still going strong. Ondertussen begin ik over te schakelen naar Extreme met mijn drum.