Re: The SHAREfactory
95Ziet er wel heel gemakkelijk uit om te scoren, werkt dat op den duur niet wat frustrerend? Iedere bal die in de lucht gaat bij de goal wordt waarschijnlijk een doelpunt, en doordat velen het vliegen niet onder de knie hebben kan je er amper iets aan doen.
96Heb niet vaak een tegendoelpunt gehad en dat terwijl er genoeg hoge ballen van de tegenstanders kwamen. Ze schieten dan te hard waardoor ie te ver weg bounced. Het vliegen is bij mij meestal geluk aangezien ik dat eerder nooit echt gebruikte
99Waar blijven de filmpjes
Bij deze een bijna kwartier durende Rocket League Goals & Saves & 1 assist filmpje
Bij deze een bijna kwartier durende Rocket League Goals & Saves & 1 assist filmpje
100Leuke gameplay
Al even geleden dat ik Rocket League heb gespeeld, maar het blijft een leuke game
Al even geleden dat ik Rocket League heb gespeeld, maar het blijft een leuke game
101Zeker. En als ik de filmpjes vergelijk met hoe ik vorig jaar Rocket League speelde is het al een hele vooruitgang. Vorig jaar alleen maar goals vanaf de grond en nu al veel vaker aerial goalsmet0t0 wrote:Leuke gameplay![]()
105Leuke gameplay 
Lijkt die zuignap om de bal richting goal te slingeren alleen maar makkelijk, of maakt het scoren ook echt makkelijk? Kan ook zijn dat ge er gewoon al heel goed in geworden zijt natuurlijk
Lijkt die zuignap om de bal richting goal te slingeren alleen maar makkelijk, of maakt het scoren ook echt makkelijk? Kan ook zijn dat ge er gewoon al heel goed in geworden zijt natuurlijk