Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
3946Sterkte Shampi... Las het ook net in de gazet. Zal geen troost zijn, maar alles materieel is vervangbaar. Belangrijkste is dat er niemand gewond is of erger.
lol, klein beginnen zeggen ze danzenmaster wrote:-- Stout geweest en een PS4 controller gekocht terwijl ik nog geen PS4 heb...
+ PS4 20th anniversary controllerrrrrr!!
De PS4 20th anniversary ga ik toch nooit kopen. Hoe graag ik hem ook wil en waarschijnlijk wel kan kopen met wa geld opzij te zetten, 't is gewoon moreel ni goed te praten. Begint vanaf 1200 euro op eBay.Sanity penguin wrote:lol, klein beginnen zeggen ze danzenmaster wrote:-- Stout geweest en een PS4 controller gekocht terwijl ik nog geen PS4 heb...
+ PS4 20th anniversary controllerrrrrr!!
Echt wel k** Ik dacht dat er verschillende hallen waren verspreid over heel Aalst (en omstreken). Dus alle verenigingen zitten echt naast elkaar? Wanneer begin je eigenlijk te bouwen voor volgend jaar?ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie
Een extreem zwarte dag voor Aalsterse Karnavalisten! Gelukkig geen gewonden
Waarom ga je babysitten als je het niet graag doet? Je hebt een job, dus echt in geldnood zit je toch niet?fsterchele23 wrote:--vnv babysitten
+ na halfuur moeten ze al in bed
Tis bij men zus en kheb toegegeven omdazze bleven zagen in trend van mijn zus, schoonbroer en ma en derbij kverdien daar niks mee zenne want das allemaal normaal dak men tijd daar verdoen. Bovendien was het al langer afgesproken voor zaterdag ook en de voorbije 2 dagen zaten ze ook al bij ons.W.O.L.F. wrote:Echt wel k** Ik dacht dat er verschillende hallen waren verspreid over heel Aalst (en omstreken). Dus alle verenigingen zitten echt naast elkaar? Wanneer begin je eigenlijk te bouwen voor volgend jaar?ShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie
Waarom ga je babysitten als je het niet graag doet? Je hebt een job, dus echt in geldnood zit je toch niet?fsterchele23 wrote:--vnv babysitten
+ na halfuur moeten ze al in bed
+++ Heerlijk geslapen
--- Wat een rotweer
--- Dinsdag naar de orthopedist voor een ontsteking op onderbenen die al sinds oktober aan de gang is. Hij vermoed een stressfractuur (telkes als je stapt krijg je mini breukjes in je benen, die genezen heel erg snel. Maar als je te veel breukjes krijgt door teveel belasting kan de genezing niet meer volgen en krijg je een iets grotere breuklijn). Om zeker te zijn moeten ze nu een botscan doen waarvoor ze iets in mijn ader moeten spuiten. Ik ga al dood bij een tetanusspuit, laat staan als ze de ader in moeten, brrrrr. Ik weet het, irrationele angst en het doet echt zoveel pijn niet enz; maar fobie is fobie eh. Was er de hele dag niet goed van toen ze het vertelden.
+/- Wel grappig, ik mag die dag niet langsdurig knuffelen met kinderen onder de 7 jaar, echt, dat staat zo in de brochure met uitleg
Als mede-aalstenaar treur ik met je meeShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie
Ah nog nen ajoin!Comit wrote:Als mede-aalstenaar treur ik met je meeShAmPi wrote:------------------------------------------------------------- Ons werkhallen waar de carnavalwagens gemaakt worden een heel jaar door staan in lichterlaaie