Re: Pronken met je Platinums

423
coolgamer wrote:In Disney Infinity mag je zo veel dood gaan als je wilt je ventje wordt direct herezen. Je hebt ook een playstet van inside out perfect voor kinderen van zes. Alle andere playsets kun je ook met 2 spelen
Oh ja, als je voor Disney Infinity gaat, koop dan je beeldjes bij Dreamland of Collishop Colruyt/Okay.
Kosten daar €7,50 ipv het gebruikelijke €15. Daar heb je er dus twee voor de prijs van één ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

425
zenmaster wrote:Serieus? Cool, merci. En zo een starterpack? Die van da meiske van de film Brave en Stitch kost €20 bij GM had ik gezien.

Wel vlotjes off-topic aant gaan hier, kan da kwaad? :P
Geen probleem, dan verhuizen we dat wel eventjes :p
Starterpacks kosten daar *denk ik* evenveel, al ben ik niet zeker. Hier bij ons is er een Dreamland niet zo ver vandaan en dan lopen wij gewoon eventjes binnen want ik weet dat hun webshop bijlange niet zo veel aanbiedt als dat de winkel bij ons zelf heeft.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

428
paveman wrote:
ShAmPi wrote:Urgh pewdiepie
Image
Ik snap echt in de verste verte niet waarom die zo populair is :D
Het zal onze leeftijd zijn Shampi! Generatiekloofje, denk ik...
Ik misgun het de beste man niet, hoor, maar kan me inderdaad niet inbeelden wat er leuk aan is om naar hem te kijken...
Echt hé klein jonk issem vin er ok ni veul aan :silly:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

430
Mr.Wolf wrote:Klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb er een paar jaar geleden toen ik het iets lastiger had, er veel aan gehad. Ik heb dit toen ook denk ik uitgelegd in de mvdm :)
Ik neem niemand kwalijk waarom ze brofist bekijken hoor :)
Ik ben ook een fervente youtube kijker. Maar dan vooral Jacksepticeye (goede vriend van pewdiepie) Ik heb dan ook eens paar pewds videos bekeken en echt ik snap het in de verste verte niet :)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

431
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:Klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb er een paar jaar geleden toen ik het iets lastiger had, er veel aan gehad. Ik heb dit toen ook denk ik uitgelegd in de mvdm :)
Ik neem niemand kwalijk waarom ze brofist bekijken hoor :)
Ik ben ook een fervente youtube kijker. Maar dan vooral Jacksepticeye (goede vriend van pewdiepie) Ik heb dan ook eens paar pewds videos bekeken en echt ik snap het in de verste verte niet :)
Jacksepticeye kijk ik bijna elke avond ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

432
Mr.Wolf wrote:Klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb er een paar jaar geleden toen ik het iets lastiger had, er veel aan gehad. Ik heb dit toen ook denk ik uitgelegd in de mvdm :)
Ik heb een tijdje elke dag al zijn video's bekeken. Ik begrijp waarom mensen het niet goed vinden, maar ik kan er echt mee lachen. Al vond ik zijn vlogs zoals die van zijn trip naar Japan het beste. Daar houdt hij zich serieuzer. Nu heb ik niet veel tijd en kijk ik sporadisch eens enkele video's.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

433
gamerke1992 wrote:
Mr.Wolf wrote:Klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb er een paar jaar geleden toen ik het iets lastiger had, er veel aan gehad. Ik heb dit toen ook denk ik uitgelegd in de mvdm :)
Ik heb een tijdje elke dag al zijn video's bekeken. Ik begrijp waarom mensen het niet goed vinden, maar ik kan er echt mee lachen. Al vond ik zijn vlogs zoals die van zijn trip naar Japan het beste. Daar houdt hij zich serieuzer. Nu heb ik niet veel tijd en kijk ik sporadisch eens enkele video's.
Ik kijk nu ook nog bijna dagelijks. Sommige videos zijn wat minder, maar ik kan er ook nog altijd wel mee lachen :)
Image

Re: Het afdwaaltopic

435
Mss een tip voor onze Youtube kijkende gamers die graag walkthroughs hebben voor bepaalde stealthgames: Centerstrain01. Die gast vind ik zalig. Altijd hele cleane video's met cleane playthroughs en mooie duidelijke commentaar waarom en hoe hij bepaalde dingen aanpakt.

Het feit dat hij ook een enorme Splinter Cell fan is neem ik er met plezier bij! :love:
Image