- - - Nee, ik kan er niet mee lachen. In de laatste jaren heb ik veel te veel slimme en verstandige Belgen leren kennen, domme Nederlanders kende ik al genoeg. Daarnaast heb ik tot mijn verbazing ook moeten vaststellen dat de Belgen die ik heb leren kennen gemiddeld veel meer op hun geld zitten dan de gemiddelde Nederlander, die dat overigens ook goed kunnen. Overigens worden we beiden hierin ruimschoots overtroffen door de gemiddelde Duitser.zenmaster wrote:Niet op die manier Hij had moeten zeggen dat er nog iemand anders in het spel was, dan had ik geen hoop gehad om die game te kunnen kopen en zeker geen tijd verspild met te zitten mailen. Maar het was weer een geldwolf. Die zitten er hier in België ook inderdaad. Nederlanders zeggen al jaar en dag dat Belgen dom zijn, en Belgen zeggen dat Nederlanders gierig zijn... Als we er nu nog altijd niet mee kunnen lachen is het toch erg.Sora_Lizard wrote:- - - Sorry dat ik het wel als een offence opvat. Op het forum vind ik meer krentenkakkers onder de Vlamingen dan onder de Nederlanders. En daarbij, wees gewoon eens eerlijk, hoe zou je zelf handelen in een vergelijkbare situatie? Een game verkopen tegen misschien 10 in een keer waarbij een speciale game misschien zelfs een GO of NO GO is?
Daarom vind ik die moppen of zogenaamde grappige opmerkingen over en weer absoluut verkeerd en zeker niet om te lachen. Ik vind ze alleen maar dom.