Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
920OMFG A Boy and his blob!
Ik hoop dat je het boekje erbij hebt?
Is nogal moeilijk zonder boekje. Natuurlijk is alles op inet te vinden
921ik kan ze kopen voor 1,75€ShAmPi wrote:OMFG A Boy and his blob!
deze is cart only. het doosje vinden is al helemaal onbegonnen werk blijkbaar
922Bwoh zo moeilijk is het niet hoor.Ligeiro wrote:ik kan ze kopen voor 1,75€ShAmPi wrote:OMFG A Boy and his blob!
deze is cart only. het doosje vinden is al helemaal onbegonnen werk blijkbaar
Aleja voor mij toch niet. Ik hoef gewoon mijn NES opbergdoos open te doen en het er uit halen
923itsjustme wrote: En waarschijnlijk ook de laatste game dit jaar
u maakt een grapje ?
924Het Leven Is Vreemd toch maar rap gekocht voor een twaalfje nu die in sale stond.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
925Daar kan je alleen maar goed mee doenRoyVdW wrote:Het Leven Is Vreemd toch maar rap gekocht voor een twaalfje nu die in sale stond.
927Straks een paar deals van de store binnen halen. Zag gisteren dat LBP3 nog maar €10 kost. LBP2 wil ik ook nog wel proberen de te halen. Heb vroeger redelijk wat DLC daarvoor gekocht.
Ben aan't twijfelen over Deus Ex. Niet omdat ik hem niet goed zou vinden, maar of ik hem digitaal koop of niet. Heb hem ook sealed gezien voor €10.
Ben aan't twijfelen over Deus Ex. Niet omdat ik hem niet goed zou vinden, maar of ik hem digitaal koop of niet. Heb hem ook sealed gezien voor €10.
928Hmm, zou ik ook nog eens moeten kopen. Heb in Parijs eens rondgekeken in de fnac en micromania, maar was daar allemaal nog duurder of hier. Deze stond voor 25 euro 2ehands...Elexus wrote:
929Momenteel 12 euro in de PSN Store.dividedx11 wrote: Hmm, zou ik ook nog eens moeten kopen. Heb in Parijs eens rondgekeken in de fnac en micromania, maar was daar allemaal nog duurder of hier. Deze stond voor 25 euro 2ehands...
930Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?