Zover ik weet worden de games gewoon in je downloadlijst gezet en kan je die te allen tijde downloaden, dus ook als je pas later een PS4 haalt.zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
932Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
933Wat ik dus zei eigenlijk...dividedx11 wrote:Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
934Wow... Ik had jouw post echt niet gezien Waarschijnlijk omdat hij op de volgende page stond...Elexus wrote:Wat ik dus zei eigenlijk...dividedx11 wrote:Je kan ze kopen en dan blijven ze in je download lijst staan. Je kan die vanuit die lijst downloaden wanneer je maar wilt. Eens ze er in staan, blijven ze er in staan. (op hetzelfde PSN account wel natuurlijk)zenmaster wrote:Vraagje: kan ik ook gewoon PS4 games die in afslag staan nu kopen en achteraf pas installeren? Want heb nog geen PS4. Wordt dat geblokkeerd ofzo door de store?
936
Digitale versie.
Wou ook nog LBP2 meegraaien, maar die staat nog €15... Kan ik hem beter boxed kopen.
Deze zou ook nog deze week moeten aankomen. Gewoon voor de collectie want heb hem al platinum, en dan hoef ik de MGS levels niet te kopen, zitten hierin als ik me niet vergis.
Kga eens wat rondkijken naar nieuwe titels, maar zou niet weten welke de moeite zijn...
Wou ook nog LBP2 meegraaien, maar die staat nog €15... Kan ik hem beter boxed kopen.
Deze zou ook nog deze week moeten aankomen. Gewoon voor de collectie want heb hem al platinum, en dan hoef ik de MGS levels niet te kopen, zitten hierin als ik me niet vergis.
Kga eens wat rondkijken naar nieuwe titels, maar zou niet weten welke de moeite zijn...
937uitstekendRoyVdW wrote:Het Leven Is Vreemd toch maar rap gekocht voor een twaalfje nu die in sale stond.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
938R&C deal voor €28 retail geregeld terwijl ik 500km van huis ben.
940Waar :ogamerke1992 wrote:Voor 10 euro wou ik deze wel hebben
941Ik zie hem overal nog steeds voor 40 à 60 euro, dus ik ben wel benieuwd waar je die te pakken hebt gekregen :odividedx11 wrote:Waar :ogamerke1992 wrote:Voor 10 euro wou ik deze wel hebben
942Via 2dehands.be had ik 10 euro geboden bij iemand die 15 euro vroeg. En hij ging akkoord. Ik moest enkel nog 2,5 euro verzending betalen.minermb wrote:Ik zie hem overal nog steeds voor 40 à 60 euro, dus ik ben wel benieuwd waar je die te pakken hebt gekregen :odividedx11 wrote:Waar :ogamerke1992 wrote:Voor 10 euro wou ik deze wel hebben