Re: Trophy Leaderboards

46
NTGSruler wrote:
Lijkt mij super!!! Ben er zeker van dat de mensen hier met meer technische knowhow dit wel weten te fixen! :smug:)

Nu ik nog eens mijn Psn Card bekijk: De zeldzaamheid (rarety) percentage van je aantal behaalde trophies lijkt mij ook wel nog een leuke categorie.. En levert mss een extra usertitle op..
De uwe is wel vrij laag he :smug:
Goed idee, misschien vervang ik straks die 4e post wel daarmee.

50
Jemig! Ik maar denken dat dit een oud topic is dat nieuw leven is ingeblazen aangezien er al 4 pagina's aan berichten gevuld is! Zet mij er ook maar bij! :D
Image

52
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:
Lijkt mij super!!! Ben er zeker van dat de mensen hier met meer technische knowhow dit wel weten te fixen! :smug:)

Nu ik nog eens mijn Psn Card bekijk: De zeldzaamheid (rarety) percentage van je aantal behaalde trophies lijkt mij ook wel nog een leuke categorie.. En levert mss een extra usertitle op..
De uwe is wel vrij laag he :smug:
Goed idee, misschien vervang ik straks die 4e post wel daarmee.
Lol, mooie reply!! :P

Maar daar doelde ik eerlijk gezegd echt niet op. Het was gewoon een kans om een 4e usertitle te hebben! ;)
Image

55
Gamefreak wrote:dat Roy het brein hierachter is zal niemand van ons de wenkbrauwen doen fronsen :smug:
Zeg nu zelf dat het graaf is :D :hi5:
Image

59
fsterchele23 wrote:hmm tlijkt erop da ik nie rap iemand ergens ga inhalen :/
Go ja het blijft toch altijd een beetje voor de fun é! :smug:
Image

Week 1 Update

60
Platinums

Elexus steekt dividedx11 voorbij met 17 platinums tegen 16

Completion

NTGSruler overschrijdt de kaap van 80% completion
Hybris verliest zijn 4e plaats aan Kolm dankzij 2 nieuwe toevoegingen aan zijn collectie
met0t0 haalt Sora_Lizard in qua completion op de 11e positie

Rarity

Elexus zakt net onder de 60% trophy rarity