Tof!fsterchele23 wrote:speciaal platnummer voor een speciale game voor mij
ratchet and clank is men 23ste platinum
Re: Pronken met je Platinums
859^Nice. Zijn dat moeilijke platinums, LB2 en LB3? Heb de 2 eens geprobeerd met de oudste hier, maar vond het te chaotisch (voor mezelf dan). Al die muntjes die rondvliegen enzo...
860totaal niet. wel een beetje een grind om aan 100% te gerakenzenmaster wrote:^Nice. Zijn dat moeilijke platinums, LB2 en LB3? Heb de 2 eens geprobeerd met de oudste hier, maar vond het te chaotisch (voor mezelf dan). Al die muntjes die rondvliegen enzo...
maar nekeer ge alle "multiplier" red bricks en de "attract studs"-red brick hebt, wordt alles een pak makkelijker
ik heb die plat nu gehaald op 3 weken en 3 dagen, maar ik kan niet alle dagen spelen, en de dagen dat ik wel speel is't gemiddeld anderhalf uurke per dag
862Daar ga ik mijn 70e van maken dan ;pfsterchele23 wrote:speciaal platnummer voor een speciale game voor mij
ratchet and clank is men 23ste platinum
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
863nummer 24: hitman go
bleh was niks voor mij en aver alles me guide gedaan uiteindelijk en maar doorgegaan vannacht om er vanaf te zijn.
bleh was niks voor mij en aver alles me guide gedaan uiteindelijk en maar doorgegaan vannacht om er vanaf te zijn.
864Hopelijk hebt ge dan niet te lang afgezien om deze platinum te halenfsterchele23 wrote:nummer 24: hitman go
865Van 11 tot 3u30met0t0 wrote:Hopelijk hebt ge dan niet te lang afgezien om deze platinum te halenfsterchele23 wrote:nummer 24: hitman go
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
866Nummertje 69: Verdien alle Need for Speed trophies. 2 Dagen geleden behaald.
867Iedereen is zo goed bezigproficiat. Bij mij is een platinum ondertussen al even geleden.
868
Platinum #108: Far Cry 3
Na 2,5 jaar geleden de co-op gedaan te hebben, nu ook eindelijk de sp gedaan...
869Nice!! Toch wel beetje jaloers. Deze game is ondertussen door bijna iedereen hier platinum gehaald en onthaald als een hele goede game. Alleen die co op trophies houden mij al héél de tijd tegen. Tis te zeggen om iemand te vinden om samen deze te halen.Kolm wrote: Platinum #108: Far Cry 3
870Zo erg zijn die niet ze. De game duurt makkelijk 35-40 uur en die coop trophies misschien 5.NTGSruler wrote:Nice!! Toch wel beetje jaloers. Deze game is ondertussen door bijna iedereen hier platinum gehaald en onthaald als een hele goede game. Alleen die co op trophies houden mij al héél de tijd tegen. Tis te zeggen om iemand te vinden om samen deze te halen.Kolm wrote: Platinum #108: Far Cry 3