Re: Trophy Leaderboards
68Leuke update
Veel zal ik er normaal gezien niet op vooruit gaan komende weken, aangezien ik vermoedelijk alleen Mirror's Edge zal spelen
Veel zal ik er normaal gezien niet op vooruit gaan komende weken, aangezien ik vermoedelijk alleen Mirror's Edge zal spelen
69Zowat het enige waar ik nog wat bij kan doen is die completion en rarity... Blij dat ik toch bij eentje een plek omhoog ben dus Vraag is alleen voor hoelang, de concurrentie is hard en heeft veel minder games gespeeld dan ik
70Kijk eens wat mijn idee teweeg kan brengen. Het is in het echte leven ook wel soms zo dat ik denk en anderen het uitvoeren
Ik moet die platinum zien te behouden. Binnenkort nog een medaille erbij dan haal ik 70 plats
Ik moet die platinum zien te behouden. Binnenkort nog een medaille erbij dan haal ik 70 plats
72He ruler: wat voor functie zou je hebben als je in het leger zoveel medals op mocht spelden als je hier op het forum hebt...?
Je hebt er in ieder geval al meer dan de Captain....
73Buitengewoon kolonel en waarschijnlijk dood. Deze krijg je alleen als ze je in een bodybag thuisgebracht hebben.paveman wrote:He ruler: wat voor functie zou je hebben als je in het leger zoveel medals op mocht spelden als je hier op het forum hebt...?
75Die completion schiet echt niet op die 90% grens gaat nog even duren
Heb nog een ideetje. Misschien kan je nog een extra rubriek erbij voegen zoals die aantal trophies per dag behaald
Heb nog een ideetje. Misschien kan je nog een extra rubriek erbij voegen zoals die aantal trophies per dag behaald