Re: Battlefield 1

16
Toon8 wrote:
NTGSruler wrote:Aangezien het hier dus een Battefield topic is.... Persoonlijk heb ik er eigenlijk echt wel zin in. Heb BF4 en Hardline laten liggen, alhoewel deze nu in Sale staan. Ben nooit echt super enthousiast geweest over de reeks, maar ben benieuwd wat ze klaarspelen met Battlefield 1.
Uiteindelijk gaan ze de typische bf manier van spelen niet veranderen nu dat er een andere setting komt. Dus als je de vorige bf's niet graag speelde denk ik dat je met deze ook nog wel dat probleem zal hebben. Of is een setting genoeg om van gedacht en shooter reeks te veranderen?
Tis nu niet dat ik nooit de Battlefield serie echt niet graag gespeeld heb. CoD geeft mij snellere gameplay (allez tenminste als je alleen maar Conquest speelt in Battlefield).

Maar de setting zal er inderdaad zeker wel toe doen denk ik.
Image

17
NTGSruler wrote:
Ik heb geen link, maar via Facebook ben ik ergens doorverwezen naar een artikel waarin de CEO van Activision heeft gereageerd op de zovele dislikes van de reveal trailer van CoD. Ik vermoed dat ze de bui echt wel zien hangen. Daarin staat ook dat EA en Battlefield dit jaar al voorsprong hebben in de marketingmachine tov CoD. Bij Activision zeggen ze zelfs dat ze weten dat er héél veel gamers terug willen naar de oorspronkelijke gameplay. En toch trekken ze de futuristische kaart... Begrijpen wie begrijpen kan natuurlijk. Het enigste vervelende vind ik is dat ze de Remastered versie van CoD4 hebben gelinkt aan hun nieuwe game. Hopelijk kan je die Remastered versie ooit nog apart kopen, maar ik zal er maar niet teveel op hopen.

Aangezien het hier dus een Battefield topic is.... Persoonlijk heb ik er eigenlijk echt wel zin in. Heb BF4 en Hardline laten liggen, alhoewel deze nu in Sale staan. Ben nooit echt super enthousiast geweest over de reeks, maar ben benieuwd wat ze klaarspelen met Battlefield 1.
Contractueel gezien mogen ze nog altijd geen Call of Duty game maken met een setting rond de wereldoorlogen toch?

18
Tjeefkeuh wrote:
Contractueel gezien mogen ze nog altijd geen Call of Duty game maken met een setting rond de wereldoorlogen toch?
Goeie vraag! Geen idee eigenlijk. Maar denk je niet dat ze dan zouden reageren met dat antwoord op de vele dislikes op Youtube op de reveal trailer?
Image

19
Het verschil voor mij met Call of Duty of Battlefield is zoals ik boven al ergens heb gelezen, dat Cod veel te snel gaat, kleine levels en heb hierdoor geen gevoel bij.

Battlefield is groot, ik speel daarom het liefste conquest of conquest Large, want hier heb je vrijheid, realiteit en heb je meer het gevoel van oorlog en tactiek dan in die kleine rot leveltjes en steeds meer future van Cod.

Erg veel zin in battlefield 1, wel eerst wat gameplay zien want trailer is prachtig maar alles moet wel lekker spelen
Image

20
NTGSruler wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Goeie vraag! Geen idee eigenlijk. Maar denk je niet dat ze dan zouden reageren met dat antwoord op de vele dislikes op Youtube op de reveal trailer?
Denk ik niet, heel die situatie was nogal een fiasco dat Activision waarschijnlijk wil verzwijgen.

24
Toon8 wrote:
Da_SoldierBE wrote:die collectors/deluxe edition, die statue :eek:
Image
Voor mij word het de gewone pre order editie, samen met de premium gaat dat al genoeg kosten :|
Het is inderdaad een prijzig beestje die Collector's Edition, 220 euro is niet niks, maar het ziet er echt wel een mooie CE uit. Afhankelijk van de financiële toestand tegen september/oktober ga ik hem misschien nog bestellen, maar dat valt af te wachten. :P
Image

25
Ik wilde vol goede moed eens kijken of er een CE zou zijn van Battlefield 1. Maar toen ik de prijs zag, had ik het idee laten schieten om het te kopen. 220 euro is veel te veel :O . Moest het rond de 100 euro draaien, had ik hem gepre-ordered. Maar nu zal het alleen de game + DLC worden :P
Image

26
daviduvel wrote:Ik wilde vol goede moed eens kijken of er een CE zou zijn van Battlefield 1. Maar toen ik de prijs zag, had ik het idee laten schieten om het te kopen. 220 euro is veel te veel :O . Moest het rond de 100 euro draaien, had ik hem gepre-ordered. Maar nu zal het alleen de game + DLC worden :P
Voor 220 euro krijg je toch wel een authentiek wapen uit die tijd erbij hoop ik?? :P
Image